بلیت فروشی رویدادهای آنلاین بر بستر آپارات

آپارات بخش رویدادهای آنلاین و فروش بلیت را به پخش زنده خود اضافه کرد

به گزارش روابط عمومی آپارات، در راستای به‌روزرسانی امکانات پخش زنده آپارات، سرویس جدید رویدادهای آنلاین و فروش بلیت آغاز به کار کرد.

در دوران کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رویدادهای حضوری تا جای ممکن لغو شدند. یکی از راه‌حل‌های جایگزین، لایوهای اینستاگرامی و وبینارها بودند. در همین راستا آپارات که یک سرویس بومی است برای رفع این نیاز سرویس پخش زنده را برای عموم ارائه داد. به گزارش روابط عمومی آپارات، سرویس فروش بلیت به امکانات پخش زنده آپارات اضافه شد و امکان درآمدزایی از طریق این سرویس نیز برای برگزارکنندگان رویداد‏ها در نظر گرفته شده است.

در بیانیه‌ای که آپارات در این راستا منتشر کرده است؛ کاربران آپارات از طریق این سرویس می‌توانند علاوه بر ایجاد رویداد مورد نظر خود و فروش بلیت برای آن، از امکاناتی چون تعریف رویدادهای متنوع، تعریف بلیت‌های مختلف، تعریف کدهای تخفیف متنوع و دسترسی به ابزار اطلاع‌رسانی نیز بهره ببرند.

همچنین آپارات اعلام کرده است که این خدمت با بهره‌جویی از امکاناتی متناسب با نیازهای کاربران، روزانه پذیرای صدها پخش زنده با موضوعات مختلف از جمله انواع گیم استریم‌ و وبینار است و در لحظه آمار دقیقی از بینندگان رویداد را به برگزارکننده اعلام خواهد کرد و پس از آن نیز آمار دقیق‌تری را به صورت فایل به او ارائه خواهد داد. امکانی نظیر صحبت کردن افراد در هنگام پخش زنده و ایجاد تعامل برقرار کردن حضار با یکدیگر از طریق پیام‌های متنی نیز از دیگر امکاناتی است که آپارات در بیانیه خود به آن اشاره کرده است.

مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به نشانی https://www.aparat.com/liveevent مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.