تبدیل تست‌های کاربری به یک عادت روزانه

اولین پلتفرم آنلاین تست‌های کاربری در ایران با نام تستادی، راه‌اندازی شد

به گفته روابط عمومی تستادی امروزه تمامی کسب و کارها، از فروشندگان بزرگ و کوچک گرفته تا سازمان‌ها و دفاتر خدماتی، نیاز به حضور در فضای مجازی دارند و اهمیت بازخورد گرفتن از مشتریان و بهبود تجربه کاربری در موفقیت کسب و کارها، روز به روز پر رنگ‌تر می‌شود. اما واقعیت این است که تنها تعداد محدودی از آن‌ها، بازخوردهای مشتریان خود را جمع‌آوری و تحلیل می‌کنند. عمده‌ترین دلیل این بی‌توجهی ناخواسته به نظرات کاربران، کمبود وقت و زیاد بودن هزینه‌ی انجام تست‌های کاربری است.

از سوی دیگر کاربران نیز درگیر مشکلات ریز و درشت سایت‌ها، ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف هستند. از کار نکردن دکمه‌ها و نامفهوم بودن پیام‌ها، تا ابهام در فرآیندها و وجود خطاهای ناشناخته؛ و راه‌های ارتباط و بازخورد دادن به کسب و کارها، اغلب برای آن‌ها ساده و در دسترس نیست.

تستادی، یکی از استارتا‌پ‌های مستقر در استارتاپ استودیوی کنترل‌تک از زیر مجموعه‌‌های گروه مالی فیروزه است. چشم‌انداز تستادی به گفته بنیانگذارانش، کمک به تبدیل تست‌های کاربری به یک عادت روزانه و ارتقاء کاربردپذیری در کسب و کارهای آنلاین ایرانی است.

هدف استارتاپ تستادی این است که کسب و کارها می‌توانند تنها با چند کلیک، وبسایت و اپلیکیشن‌ خود را بر روی جامعه هدفشان تست کنند و نتیجه این تست‌ها را در قالب ویدیوهای کوتاه ببینند. کاربران عادی نیز می‌توانند با انجام تست‌های کوتاه و کمک به بهبود کسب و کارهای ایرانی، درآمد کسب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.