ثبت روایت‌های ویدیویی با ولاگ آپارات

ولاگ به دسته‌بندی آپارات اضافه می‌شود

آپارات به‌عنوان پلتفرمی برای انتشار ویدیو قصد دارد، ولاگ را به‌عنوان گزینه و امکان جدید به خدمات خود اضافه کند.

به نقل از روابط‌عمومی آپارات، این پلتفرم هم‌زمان با برگزاری یک دوره آموزشی ولاگری، با کمک افراد شناخته‌شده این حوزه، دسته‌بندی ولاگ را به دسته‌بندی‌های سایت و اپلیکیشن خود اضافه کرده تا با تاکید بر اهمیت این نوع تولیدمحتوای ویدیویی، فضای رسمی و جدیدی را برای ولاگرها ایجاد کند.

شاید برایتان جالب باشد
شوکی دیگر به اکوسیستم استارتاپی ایران

این دسته‌بندی به‌زودی با همراهی ولاگرهای شناخته‌شده ایرانی و با برنامه‌های حمایتی که آپارات تدارک دیده است، در کنار دیگر دسته‌بندی‌های مهم آپارات قرار خواهد گرفت. ولاگرها گروهی از تولیدکنندگان ویدیو در بسترهایی مانند یوتیوب، آپارات و سایر پلتفرم‌های ویدیویی در جهان هستند که با روایت‌های ویدیویی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کنند. درواقع، ولاگرها همان بلاگرهای قدیمی هستند که از تولیدمحتوای متنی و عکسی  فاصله گرفته و به ساختن ویدیوهای خلاقانه پرداخته‌اند. درآمد ولاگرها هم از این طریق بسیار بالاست و علاوه بر درآمد، برای آن‌ها شهرت و محبوبیت جهانی به‌همراه دارد. با این حال تبدیل‌شدن به یک ولاگر حرفه‌ای علاوه بر استعداد و امکانات ساخت ویدیو، به آموزش هم نیاز دارد.

در همین راستا نیز اولین دوره آموزش ولاگ با ابتکار آپارات در ایران با حضور ولاگرهای ایرانی به‌عنوان مدرس و داور، دوازدهم، سیزدهم و بیستم دی ماه در استودیو کلاس برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.