جذب سرمایه همراه‌مکانیک از حرکت اول

همراه مکانیک موفق به جذب سرمایه از حرکت اول شد. این استارتاپ پیش از این نیز صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و اسمارت‌آپ ونچرز را درلیست سرمایه‌گذاران خود جای داده بود.

بازار خودرو همواره یکی از بازارهای پررونق ایران بوده است که علاوه‌بر گستردگی و استقبال بسیار زیاد همچنان با سازوکارهای سنتی به کار خود ادامه داده است.

استارتاپ همراه مکانیک در سال ۹۲ با هدف ارائه خدمات کارشناسی خودرو و با دغدغه خرید و فروش مطمئن و آسان خودرو تاسیس شد و توانست در طی ۷ سال خدمات خود را در حوزه‌های مختلف این بازار گسترش دهد. کارشناسی خودرو در محل، خرید سفارشی خودرو، فروش سفارشی خودرو به قیمت و قیمت‌گذاری الگوریتمی روز خودرو، برخی از خدماتی است که همراه مکانیک به کاربران خود ارائه می‌دهد.

سجاد باقری، مدیرعامل همراه مکانیک درباره با این سرمایه‌گذاری گفت: «این سرمایه‌گذاری آغاز یک همکاری استراتژیک است و ما امیدواریم با تبادل تجارب و اطلاعات رشد روزافزونی را برای همراه مکانیک رقم بزنیم.»

باقری در ادامه افزود: «با توجه به چابک و حرفه‌ای بودن تیم حرکت اول به عنوان فاکتور تسریع کننده این همکاری، ابراز امیدواری کرد که این جذب سرمایه آغازی برای حرکت به سمت پروژه‌های بلندپروازانه همراه مکانیک باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.