تیم‌های برگزیده چالش فین‌تک را بشناسید

سومین دوره مسابقات چالش فین‌تک(Fintech Challenge)   دانشگاه صنعتی شریف درتاریخ ۱۷ و ۱۸مردادماه با رویکرد حل مشکلات فناوری‌های بانکداری و مالی برگزار شد 

در سومین دوره از مسابقات چالش فین‌تک که با حمایت شرکت‌های پرداخت‌الکترونیک سداد، نوبیتکس، فرابورس، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، به‌پرداخت ملت، ویستا سامانه آسا و داده‌ورزی فرادیس البرز برگزار شد ۷۰ تیم به ارائه راه‌حل های خود برای حل چالش‌های حوزه فین‌تک پرداختند.

مسائل مطرح شده درسومین دوره مسابقات  چالش فین‌تک در حوزه‌های سرمایه‌گذاری اشتراکی، پولدار شو، ایده پردازی و باشگاه مشتریان در مجموع ۱۲۰ امتیاز را به خود اختصاص دادند.

۷۰ تیم  از سرتاسرکشور در رده های سنی مختلف در این دوره از چالش‌های حوزه فین‌تک شرکت کردند و در مدت زمان ۱۲ساعت به حل چالش‌های مطرح‌شده پرداختند که در نهایت ۳۰ تیم به مرحله داوری رسیدند. تیم داوری متشکل از ۷عضو بود که نمایندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد، فرادیس، آسا و اعضای مرکز تحقیقاتی ارتباطات و فناوری پیشرفته اطلاعات دانشگاه شریف نیز در آن حضور داشتند.

فرآیند داوری این ۳۰ تیم، ۶ ساعت به طول انجامید و هر تیم به طور متوسط ۱۷ دقیقه به دفاع از راه‌حل‌های خود پرداختند. در این چالش افراد متخصص درحوزه مالی و بانکداری وافراد مستعد و صاحب ایده و بااستعداد به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت ۷ تیم برگزیده توسط داوران معرفی شد که برای سه تیم اول مبالغ ۱۰میلیون تومان، ۳میلیون تومان و ۲ میلیون تومان جایزه  نقدی در نظر گرفته شد.

در اختتامیه این چالش نماینده شرکت سداد، با قدردانی از تیم‌های شرکت‌کننده گفت: «با توجه به اینکه امروز ما در عصر تحول دیجیتال قرار داریم در حوزه بانکداری و پرداخت نیازمند ایده‌ها و راه‌حل‌هایی هستیم که مراجعه حضوری مشتری به شعب را حذف و میان جهان الکترونیک و جهان واقعی پیوند برقرار کند. امید فراوانی به تلاش و فعالیت استارتاپ‌ها در این زمینه داریم. استارتاپ‌ها برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد به منزله فرصت بزرگ و جدی تلقی می‌شوند. ما به دنبال تعامل هرچه بیشتر با این ایده‌ها و استارتاپ‌ها هستیم.»

احسان احسانی مقدم سرپرست تیم داوران و عضو مرکز تحقیقاتی ارتباطات و فناوری پیشرفته اطلاعات دانشگاه شریف با اشاره به سختی چالش‌های مطرح شده در این رویداد و با توجه به زمان اختصاصی برای حل این چالش‌ها تاکید کرد: «چالش‌های مطرح شده در این دوره از مسابقات به صورت مستقیم مشکلات و چالش‌های پیش‌روی سازمان‌های حامی بوده است که توسط نمایندگان فنی این سازمان‌ها با تیم داوری به اشتراک گذاشته شده است و برای ارائه راه‌حل به تیم‌ها ارائه شده است.»

 سرپرست تیم داوری: چالش‌های مطرح شده در این دوره از مسابقات به صورت مستقیم مشکلات و چالش‌های پیش‌روی سازمان‌های حامی بوده است که توسط نمایندگان فنی این سازمان‌ها با تیم داوری به اشتراک گذاشته شده است و برای ارائه راه‌حل به تیم‌ها ارائه شده است.
تیم داوری سومین دوره از مسابقات چالش فین‌تک دانشگاه صنعتی شریف

در پایان نماینده داده‌ورزی فرادیس البرز ضمن تشکر از تیم‌ها و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات گفت: «چالش بسیار سخت و تنگاتنگی میان تیم‌ها صورت گرفت و سطح علمی وفنی و تیم ها خوب بود.»

سه تیم برگزیده در این دوره از مسابقات چالش فین تک به شرح زیر معرفی شدند:

۱- تیم هوشنگ با کسب امتیاز ۷۳/۸ به عنوان تیم اول

تیم هوشنگ با کسب امتیاز 73/8 به عنوان تیم اول این دوره از مسابقات دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد
تیم اول از سومین دوره مسابقات چالش فین‌تک دانشگاه شریف

2- تیم هوخشتره با ۷۳ امتیاز به عنوان تیم دوم

تیم هوخشتره با 73 امتیاز به عنوان تیم دوم از این دوره مسابقات چالش فین تک دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد
تیم دوم از سومین دوره مسابقات چالش فین‌تک دانشگاه شریف

3- تیم کیو کدی با امتیاز۶۲/۲ به عنوان تیم سوم

تیم کیو کدی با امتیاز62/2 به عنوان تیم سوم در این دوره از مسابقات چالش فین تک دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد
تیم سوم از سومین دوره مسابقات چالش فین‌تک دانشگاه شریف

و درنهایت رده‌های چهارم تا هفتم به شرح زیر معرفی شدند:

تیم مثلث کای با کسب امتیاز ۶/۴۶به عنوان تیم چهارم

تیم نوین کیش با کسب ۴۴امتیاز به عنوان تیم پنجم

تیم مای اسپرسو با کسب امتیاز۴۴به عنوان تیم ششم

تیم طارس با کسب امتیاز ۸/۳۶ به عنوان تیم هفتم

مطالب مرتبط  :

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.