دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد

دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ در حالی شروع به کار کرد که کمتر از دوماه از پایان یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران می‌گذرد.

برگزاری اولین جلسه برنامه‌ریزی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل

این خبر در توییتر جشنواره وب و موبایل ایران منتشر شد: «امروز اولین جلسه برنامه‌ریزی دوزادهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد و جشنواره وب و موبایل سال ۹۸رسما از ۲۰ فروردین ۹۸ شروع به کار کرد.»

اجرای جشنواره دوازهم، بهتر از هر سال دیگر

شایان شلیله، موسس جشنواره وب ایران در توییتر خود از مدیریت پروژه دوازدهین جشنواره وب و موبایل ایران توسط هما راد خبر داد: «با کلی برنامه‌های بهتر از هر سال و با امید به جشنواره‌ای خوب و موفق و خوش حال از اینکه فرمون امسال هم دست هما راد هست و انشالله با کمک‌ها و مشاوره‌های خوب اعضا هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی بتونیم دوازدهمین رو بهتر از هر سال اجرا کنیم.»

یک شروع خوب برای اتفاقی تاثیرگذار

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشواره وب و موبایل ایران نیز در این مورد توییت کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم. یک شروع خوب برای اتفاقی تاثیرگذار. جشنواره وب و موبایل ایران متعلق به یکایک فعالین است. میلاد احرام پوش، شایان شلیله و بنده حقیر صرفا امانتدار شما خواهیم بود. انتقادات و پیشهاداتتون درباره جشنواره رو به ما انتقال بدید. حتما ارزشمند خواهد بود. دوستتون داریم. iwmf98#»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.