دومین دوره جشنواره­ ملی استارپوزال برگزار می‌شود

با همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

آگهی| جـشنواره­ اسـتارپـوزال بـرای نخسـتین بـار در سـال ۱۳۹۸ به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس بـا هـدف تـبدیل پـروپـوزال‌هـا و تحقیقات دانـشجویی انـجام شـده در دانـشگاه­‌هـای سـطح کشور بـه پـروژه‌هـای دارای قـابلیت تـجاری‌سـازی و متصل کردن صنعت به دانشگاه بوجود آمده است.

این‌جشنواره­ بستری برای اجـتماع و رشـد  تمام دانـشجویان، اسـاتید و دانـش‌آمـوخـتگان دغـدغـه‌مـندی اسـت که طـرح‌هـای پـژوهشی قـابـل تجاری‌سازی دارند و به دنبال تبدیل این‌ طرح ها به یک کسب و کار موفق هستند.

شرکت کنندگان این جشنواره را می­‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • تیم‌هـای دانـشگاهی اعـم از اسـاتید و دانـشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که بـر روی انـجام یک پـایان­نـامـه در حـال همکاری تیمی هستند.
  • دانـش‌آمـوخـتگانی که نتیجه پـایان‌­نـامـه دانـشگاهی خـود را تـجاری کرده و کسب و کاری فـناورانـه را راه‌­اندازی کرده­‌اند.

دومین دوره این جشنواره توسط شرکت رادمین به عنوان کارگزار پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با نام فارسی کارآفرین دانشگاهی در سال ۱۳۹۹ در حال برگزاری است.

در این دوره ضمن ایجاد بستری جهت معرفی طرح‌های تجاری مناسب، تیم‌­های شرکت‌کننده زیر نظر بهترین و مجرب‌ترین افراد اکوسیستم استارتاپی بـا پیش نیازهـا و مسیر کارآفـرینی آشـنا می‌شوند  و از تجربیات آن­ها بهره­‌مند خواهند شد و همچنین توانمندی‌های لازم جهت ورود به این‌ عرصه را در خلال رویدادهای متنوع و جذاب از جمله استارت تاک و اینوکافه و شرکت در وبینارهای آموزشی رایگان کسب خواهند کرد.

نکته جالب در ارتباط با این جشنواره در مورد جوایز آن است که به جرأت در مقایسه با جشنواره­‌های دانشجویی دیگر کم‌سابقه است که جوایز سه نفر اول آن به شرح زیر است:

  • جایزه­ رتبه­ اول ۳۰ میلیون تومان
  • جایزهی رتبه دوم ۲۵ میلیون تومان
  • جایزه­ رتبه سوم ۲۰ میلیون تومان

و نکته قابل توجه دیگر در ارتباط با دیگر جوایز آن:

  • ۱۰ جایزه ۴ میلیون تومانی
  • ۲۰ جایزه ۲ میلیون تومانی

که در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای ۴۰ برگزیده  این جشنواره را منحصر بفرد کرده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این‌جشنواره و اطلاع از رویدادهای جشنواره به سایت starposal.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.