دومین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران در کیش برگزار می‌شود

هکاهلث رویداد ماراتن برنامه‌نویسی سلامت است، که برای اولین بار در خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد. در دومین رویداد هکاهلث به نام hackahealth 2019 قرار است برترین برنامه‌نویسان خاورمیانه در جزیره کیش گرد هم بیایند تا چالش‌های حوزه سلامت در ایران را مورد بررسی قرار دهند.

فرصت ثبت نام اولیه برای شرکت در دومین ماراتن برنامه‌نویسی سلامت ایران تا ۱۰ اسفندماه است. ثبت‌نام اولیه رایگان و به صورت تیمی انجام می‌شود؛ تعداد اعضای هر تیم باید از ۴ تا ۶ نفر باشد. بعد از ثبت‌نام اولیه، رزومه‌های ارسال شده بررسی می‌شود و تا ۱۵ اسفندماه تیم‌هایی که رزومه آنها پذیرفته شده اعلام می‌شود. ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸، ماراتن برنامه‌نویسی سه روزه در جزیره کیش برگزار می‌شود. نهایتا ۹ اردیبهشت ماه اختتامیه رسمی هکاهلث و مراسم اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

جوایز هکاهلث ۲۰۱۹ برای تیم‌های اول تا سوم به ترتیب، ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان وجه نقد است.

منتورها و داوران هکاهلث ۲۰۱۹

میلاد نوری، ایمان قصرفخری، سمیرا نصیری، علی امیری، محمد رستمی، حامد قلیزاده، سامان بابلی منتوران برنامه نویسی هستند که در دومین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران حضور دارند.

پشوتن پورپزشک، عامل بامیلو و دکتر محمد عباسی، رئیس پردیس علوم پزشکی داوران این رویداد هستند.

هکاتون چیست

هکاتون یک کلمه‌ مرکب از دو واژه‌ هک (Hack) و ماراتون (Marathon) است که با موضوعات مختلف و با هدف تولید نرم‌افزارهای مفید و کاربردی برگزار می‌شود. هکاتون‌ها در ابتدا رقابت‌هایی برای هک و نفوذ به سیستم‌ها بوده‌اند اما به تدریج و با فراگیرتر شدن آن‌ها به رقابت‌هایی برای تولید نرم‌افزارهای کاربردی تبدیل شدند. در ایران هم چند سالی است که گردهمایی‌های مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی برگزار می‌شود و برنامه‌نویسان از سراسر ایران گرد هم جمع می‌شوند و با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.