دومین گردهمایی سالانه وبمستران در دانشگاه شهید بهشتی

دومین گردهمایی سالانه وبمستران، ۱۷ اسفند در دانشگاه شهید بهشتی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از  وبمستران و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار خواهد شد.

شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات دیگران یکی از نیازهای مدیران جوان کسب‌وکارهای اینترنتی است. سال گذشته مجموعه همیارآکادمی اولین گردهمایی سالانه وبمستران را با هدف شبکه‌سازی وبمستران هوشمند، علاقه‌مندان و مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار کرد. ۱۷ اسفند ماه امسال نیز دومین گردهمایی سالانه وبمستران در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

در دومین گردهمایی سالانه وبمستران چه می‌گذرد؟

در بخش سخنرانی، جهانگیر آقازاده، موسس رایتل؛ علی حاجی محمدی، بنیان‌گذار همیار وردپرس و امیر عصاری، مدیر ژاکِت، با محوریت آینده وردپرس و کسب‌وکارهای اینترنتی صحبت خواهند کرد.

در بخش جنبی گردهمایی وبمستران، کارگاهی با عنوان ایجاد مارکت‌پلیس با کمک وردپرس و ووکامرس برگزار می‌شود؛ سولماز انوار، مدیر همیار توسعه در این کارگاه، آموزش خواهد داد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های همایش امسال وبمستران، پنل پرسش و پاسخ با تیم فنی و برنامه‌نویسی ژاکِت و همیار است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد.

اختتامیه این جشنواره با داوری و اهدا جایزه به سایت‌های برتر «شهر همیار» و یک هدیه ویژه برای تمامی شرکت‌کنندگان همراه است.

دومین گردهمایی سالانه وبمستران  ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۷۴۵۵۳۰۰۰ در ارتباط باشید.

برای شرکت در این گردهمایی می‌توانید از طریق آدرس hwp.ir/w19 و با کدتخفیف wconf19_icheezha  در این رویداد شرکت کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.