رقابت ۱۰ تیم در استارتاپ‌ ویکند بندرعباس

استارتاپ ویکند بندرعباس ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.

استارتاپ‌ ویکند برنامه‌ای سه روزه است که معمولا آخر هفته‌ها در کل دنیا برگزار می‌شود؛ در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

استارتاپ‌ ویکند بندرعباس از ساعت ۴ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت‌کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده‌اند، برای تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکار تیم‌ها را راهنمایی و یاری می‌کنند. در پایان این برنامه سه روزه، تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان انتخاب شده‌اند، ارائه می‌دهند.

هدف از برگزاری این رویداد، شکل‌گیری هسته‌های اولیه کسب‌وکارها، رفع نیازهای کشور با شکل‌گیری کسب‌وکارها، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب‌وکار، تسریع برقراری اکوسیستم کارآفرینی در کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.

منتورها

منتورهای این استارتاپ ویکند دیوید یعقوبی، مدیر خلاقیت و بنیان‌گذار شرکت آرتیکولت برندینگ؛ کتایون سپهری، مدیر شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاری منش؛ مصطفی خلیل‌نسب، مدیر واحد طراحی و توسعه، شتابدهنده و استدیو استارتاپ هاست ایران؛ مجید امانی، مدیریت شتاب هاست؛ مهدی ناصری، مدیر توسعه کسب‌وکار در axprint؛ ریحانه احسانپور، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، تحقیق و توسعه بازار و تولید محتوای دیجیتال؛ محمد مجددی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل استارتاپ آزمایش آنلاین؛ مجید جعفریاری، از رسانه آی‌تک ۲۴ و علی پورطهرانی هستند.

داوران

برگزیده ایده‌ و استارتاپ‌ها در این رویداد با داوری محمد کرمانی، دانیال معظمی، رضا جمیلی و نادری‌پور انتخاب می‌شوند.

زمان‌بندی برنامه‌ها

برنامه‌های روز اول یعنی ۱۵ اسفندماه، از ساعت ۱۶ با سخنرانی آغاز می‌شود و با بیان ایده‌ها و رای‌گیری و انتخاب ایده‌های برتر و تیم‌سازی ادامه میابد.

روز دوم، از ساعت ۷ صبح پنجشنبه (۱۶ اسفند) تیم‌ها کار روی ایده‌هایشان را آغاز کرده و در ادامه با گذراندن کارگاه‌های آموزشی، ابعاد مخلتلف ایده‌شان را زیر نظر منتورها توسعه می‌دهند.

روز سوم و آخر استارتاپ‌ویکند بندرعباس، از ساعت ۷ صبح جمعه (۱۷ اسفند) تیم‌ها آماده ارائه شده و عصر همان روز، ایده و استارتاپ خود را در حضور سرمایه‌گذاران، بینندگان و داوران ارائه می‌کنند.

شرکت در رویداد

مزیت شرکت در استارتاپ‌ ویکند این است که می‌توانید تیم پیدا کنید، در کنار هم ایده‌ای را اجرا کنید و در آینده آن را به کسب‌وکار بزرگی تبدیل کنید.

علاقمندان به شرکت در این استارتاپ ویکند می‌توانند به سایت swhormozgan.ir مراجعه و از این طریق ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.