رونمایی صباایده از فیلیموباکس

اولین گجت فیلیمو به بازار آمد

فیلیمو به عنوان یک پلتفرم وی‌اودی، با تولید و عرضه باکس اختصاصی خود به نام «فیلیموباکس» بر بستر سیستم عامل اندروید به مشتریان این سرویس‌ خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد. این پلتفرم ویدئویی اعلام کرده در ادامه اقدام‌های توسعه‌ای خود، باکس اختصاصی‌اش را با نام تجاری «فیلیموباکس» جهت استفاده آسان و تجربه کاربری بهتر روی نمایشگرهای بزرگ، تولید و به بازار عرضه کرده است.

از ویژگی‌های «فیلیمو‌باکس» می‌توان به پخش تصاویر با کیفیت ۴K و پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه که مزیت رقابتی بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره کرد. فیلیمو در خبر رونمایی از این گجت اعلام کرده در طراحی این گجت از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR4 و ۱۶GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.
وضوع بالای تصاویر، سرعت بالای پردازش و نمایش ویدیوها، جستجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهره گیری از سرویس‌های گوگل از جمله دستیار گوگل و پلی‌استور گوگل و همچنین دسترسی به تمام محتواهای سرویس وی‌اودی فیلیمو با یک سال اشتراک رایگان از جمله ویژگی‌های این دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.