رویداد استارتاپی گیاهان دارویی تیر ماه برگزار می‌شود

رویداد استارتاپ ویکند داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی تیرماه سال جاری با حضور صاحبان ایده، فعالان فناور و استارتاپ‌های حوزه گیاهان دارویی برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی اواخر تیر ماه در محل سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شتابدهنده فارماتک برگزار می‌شود. این رویداد تلاش دارد تا ایده‌ها و ابتکارات حوزه کشاورزی را به محصول تجاری‌سازی شده نزدیک‌تر کند.

به گزارش آی‌چیزها، مسعود ره افروز، دبیر این رویداد در این‌باره گفت: «رویداد استارتاپی داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی تلاش دارد تا با جمع‌آوری طرح‌های مبتکرانه و نوآورانه در این حوزه زمینه اتصال سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده و نوآوری را فراهم کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح‌های ارسالی به این رویداد تا ۱۹ تیر ماه پذیرفته خواهد شد.»

ره‌افروز، با اشاره به حمایت‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌های منتخب، توضیح داد: «طرح‌های منتخب علاوه‌بر برخورداری از سرمایه‌گذار مناسب می‌توانند در تمامی مراحل تشکیل پرونده در سازمان غذا و دارو و اخذ مجوز تا تجاری‌سازی از پشتیبانی برخوردار شوند.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس اینترنتی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://chtm.isti.ir/ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

تاکسی‌ دریایی طراحی کنید
استارتاپ‌ها را به کشاورزان معرفی کنید‍!
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.