سیداستارز با عنوان سامیکس، چهارشنبه ۳ بهمن برگزار می‌شود

رویداد سیداستارز با نام سامیکس چهارشنبه ۳ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در سالن ابوریحان، مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

سامیکس رویدادی ملی است که در بهمن ماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. هدفش رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها است. هدف این مسابقه، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازار‌های در حا‌ل توسعه است.

سامیکس به دنبال استارتاپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سامیکس استارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند.

برنامه رویداد سیداستارز سامیکس

در این رویداد بیش از ۲۵۰ استارتاپ شرکت کره‌اند که از میان آنها ۱۳۷ استارتاپ به مرحله بعدی راه پیدا کردند و در رویداد تهران نیز ۱۰ استارتاپ برتر به رقابت خواهند پرداخت تا جایزه ۳۰ میلیونی این برنامه را نصیب خود کنند. در بخش رأی گیری مردمی هم بیش از ۱۱ هزار نفر شرکت کردند.

حامیان رویداد سامیکس، شتابدهنده فارابی، دانشگاه شهید بهشتی، ایرانسل، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حامیانی نظیر صباویژن، اسنپ تریپ و دیجی‌کالا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رویداد به نشانی http://www.sumix.ir/ مراجعه کنید. برای شرکت در مسابقه مردمی رویداد سامیکس به http://vote.sumix.ir بروید و اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در این رویداد را در ایوند ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.