رژیم کرفس به بنتو تغییر برند داد

برنامه رژیم کرفس یکی از محصولات استارت‌آپ کالری‌شمار کرفس به بنتو تغییر نام داد

به گفته مدیرمارکتینگ کرفس درپی این تغییر برند، طراحی اپلکیشن رژیم کرفس هم به صورت کامل تغییر یافت و امکانات جدید به این برنامه اضافه شد.

سپهر خادم، مدیر مارکتینگ کرفس در مورد این تغییرات گفت: «اپلکیشن کرفس یک برنامه کالری شمار است و ما به کاربران نمی‌گوییم چه مواد غذایی‌ای مصرف کنند بلکه آن‌ها هر آنچه دوست دارند می‌خورند تنها باید به اندازه باشد و کالری آن‌ها را محاسبه ‌کنند؛ اما پس از مدتی متوجه شدیم که کاربران به برنامه غذایی هم نیاز دارند. به همین خاطر در اردیبهشت ماه ۹۷ اپلیکیشنی به نام رژیم کرفس را راه‌اندازی کردیم که با توجه به مشخصات فیزیکی هرفرد برنامه غذایی ارائه می‌دهد.»

او ادامه داد: «پس از مدتی که از فعالیت رژیم کرفس گذشت، متوجه شدیم که کاربران تفاوت اپلیکیشن کرفس با رژیم کرفس را متوجه نمی‌شوند و تصمیم گرفتیم که بازآفرینی برند انجام دهیم تا برنامه رژیم کرفس یک هویت مستقل پیدا کند و بنتو را به عنوان اسم این اپلیکشن انتخاب کردیم.»

به گفته خادم بنتو یک واژه ژاپنی و نام یک ظرف غذا است که افراد وقتی می‌خواهند از خانه خارج شوند، پکیج کامل از چند وعده غذایی را در این ظرف جای می‌دهند. او همچنین تاکید کرد: «کاری که ما در این اپلکیشن انجام می‌دهیم مشابه کارکرد بنتو است و در این برنامه هم ما به کاربران می‌گوییم که در هر وعده غذایی خود چه موادغذایی و به چه مقدار مصرف کنند.»

براساس گفته‌های خادم علاوه بر تغییر نام، لگو و برند هم تغییر کرده و اپلکیشن هم دوباره طراحی شده و امکانات جدیدی مانند آب‌شمار به آن افزوده شده و در کل این برنامه نسبت به قبل با تغییرات بسیاری روبرو بوده است.

منبع: پیوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.