سرمایه گذاری حرکت اول روی صرافی صرافه!

با همکاری هاب شیراز و هاب اصفهان انجام شد

| بر اساس قرارداد منعقد شده میان استارت آپ صرافه و شرکت هاب شیراز به نمایندگی شرکت حرکت اول و هاب اصفهان، سرمایه گذاری این شرکت ها در صرافه نهایی شد.

صرافه یک پلتفرم تبدیل رمزارزها و تشکیل سبد هوشمند است که در آن کاربران می توانند با واریز مبالغ خود، اقدام به تشکیل سبدی از رمزارزها بر اساس آخرین تحلیل تیم صرافه کنند. تیم صرافه بر اساس نظر خبرگان تحلیل بازار رمزارزها و با در نظر گرفتن خروجی الگوریتم های هوشمند سرمایه گذاری، بهترین سبد سرمایه گذاری در رمزارزها را به کاربران خود ارائه می کند تا کاربران بدون دغدغه استفاده از تحلیل های بیشمار فضای مجازی و به سادگی بتوانند در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری مطئنی را انجام دهند.

پس از تشکیل سبد توسط کاربر در این پلتفرم، در صورتی که بر اساس نظر تیم صرافه، تغییری درتحلیل و سبد پیشنهادی ایجاد شود، به مشتریان اطلاع داده می شود تا در صورتی که بخواهند بتوانند سبد خود را بر اساس سبد پیشنهادی جدید بروز نمایند. همچنین کاربران می توانند پس از شارژ اکانت خود از طریق واریز تتر، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف و انتقال به کیف پول خود نمایند.

در این فاز به دلیل ارائه خدمات تبدیل رمزارز به رمزارز و با توجه به مبنای تتری واریزها، کاربران نیاز به احراز هویت در صرافه ندارند و به راحتی می توانند از خدمات تحلیلی و تشکیل سبد این پلتفرم استفاده کنند.

تیم صرافه متشکل از گروهی از جوانان فعال در بازار رمزارزهاست که سابقه طولانی در سرمایه گذاری و تحلیل بازار را دارند و اکنون خدمات تحلیلی خود را در اختیار کاربران صرافه قرار داده اند و تمامی افراد با مینیمم سرمایه گذاری ۱۰۰ تتر می توانند سبد هوشمندی از رمزارزها را تشکیل دهند و آن را بروز نگه دارند.

با رشد اقتصاد مبنی بر رمزارزها و استقبال کابران و سرمایه گذاران از این حوزه، شرکت های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران خطرپذیر نیز بیش از گذشته به سرمایه گذاری در این حوزه علاقه مند شده اند. در این میان، شرکت حرکت اول که بازوی سرمایه گذاری همراه اول است، در یکی از اولین سرمایه گذاری های خود در این حوزه، بر روی کسب و کار مستعدی به نام صرافه سرمایه گذاری کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.