سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت

سمینار تخصصی یک روزه «اینترنت اشیا در مدیریت» ، با هدف شناخت اینترنت اشیا و کاربردهای آن در کسب‌وکار و تجاری‌سازی در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۷ در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می‌شود.

این سمینار در جهت توانمندسازی کارشناسان و سازمان‌ها و در راستای توسعه فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور، با موضوع هستی شناسی اینترنت اشیا و چگونگی کاربردهای اینترنت اشیا در کسب‌و‌کار، کارآفرینی و تجاری‌سازی برنامه ریزی شده است.

با توجه به تغییرات سریع فناوری و تغییر روندهای مدیریتی در سازمان‌ها، سمینار اینترنت اشیا در مدیریت به بررسی استراتژی‌های مدیریتی اینترنت اشیا خواهد پرداخت. همچنین با توجه به گسترش نیاز روزافزون جامعه به سرمایه‎گذاری‌های جدید و پتانسیل‌های زیاد این فناوری نوپا جهت سرمایه‌گذاری در کشور، چالش‌‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور بررسی خواهد شد.

میزگرد کسب‌وکار و کارآفرینی نیز به منظور افزایش تعاملات میان کسب‌وکار و فناوری اینترنت اشیا، در این سمینار تشکیل خواهد شد. در این میزگرد مدیران شرکت‌های مختلف به تبادل نظر و دانش در این زمینه پرداخته و زمینه را برای گسترش همکاری و تکمیل اکوسیستم این فناوری فراهم خواهند آورد.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این سمینار، می‌توانید به سایت «مرکز تحقیقات اینترنت اشیا» به آدرس www.iotiran.com و یا سایت «سازمان مدیریت صنعتی» به آدرس www.imi.ir مراجعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.