«فلایتیو در سفر» راه افتاد

ارائه برنامه و راهنمای سفر به خریداران خدمات مسافرتی

آژانس مسافرتی آنلاین فلایتیو، خدمات جدیدی در صنعت گردشگری ایران به‌نام فلایتیو در سفر برای مقاصد گردشگری داخلی و خارجی، ارائه کرده است. فلایتیو در سفر، برای هر مقصد گردشگری یک کتابچه راهنما به‌صورت رایگان و یک سفر طراحی کرده است.

ارائه خدمات رایگان و ارزش‌آفرین به جامعه با نیم‌نگاهی به مسئولیت اجتماعی توسط استارتاپ‌ها، سال‌هاست که موردتوجه اکوسیستم استارتاپی ایران قرار گرفته است. در این راستا فلایتیو که سامانه‌ آنلاینی برای خرید بلیت مسافرت است نیز با معرفی مجموعه‌ای تحت نام فلایتیو در سفر، گام جدیدی در این مسیر برداشته است.

در این کتابچه راهنما یک برنامه سفر ارائه شده است. هر کدام از راهنمای سفرهای این مجموعه شامل مواردی مانند معرفی مقصد، بناهای تاریخی، موزه‌ها و گالری‌ها، جنگل‌ها و پارک‌های جنگلی، سواحل، بنادر، جزایر و دریاها، معرفی فروشگاه‌ها، معرفی غذاهای محلی و معرفی بهترین رستوران‌ها، هتل‌ها و در آخر اطلاعات ضروری مقصد است.

شاید برای‌تان جالب باشد
فلایتیو تنها نماینده ایران در وب‌سامیت ۲۰۱۹

چگونه می‌توان به این راهنماها دسترسی داشت؟

تمام مشتریانی که برای خرید بلیت مسافرت خود از خدمات این آژانس مسافرتی آنلاین استفاده کنند، بلافاصله پس از انجام رزروشان، نسخه‌ای از این راهنما،فلایتیو در سفر به‌صورت رایگان برایشان ارسال خواهد شد. برای آن دسته از مسافرانی که در حال حاضر جزء مشتریان فلایتیو نیستند نیز دسترسی به این مجموعه راهنما امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.