فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند کارگزار جذب می‌کند

۶حوزه اصلی برای جذب کارگزار فن بازار تخصصی شهر هوشمند معرفی شد

چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز تهران هوشمند، در راستای ماموریت‌های خود و با هدف توسعه بازار فناوری شرکت‌های فعال در حوزه شهر هوشمند و تامین نیازهای فناورانه و نوآورانه حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، با مجوز شبکه فن بازار ملی ایران، «فن بازار تخصصی شهر هوشمند» را راه‌اندازی کرد.در همین راستا، شبکه فن بازار ملی ایران برای انجام فعالیت‌های اجرایی فن‌بازار هوشمند، قصد دارد دو مجموعه کارگزار را جذب کند.

کارگزاران علاقه‌مند می‌توانند در حوزه‌های «احصای نیازهای فناورانه معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های شهرداری تهران»، «شناسایی شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با حوزه شهری»، «ارزیابی و احراز صلاحیت شرکت‌های شناسایی‌شده»، «تطبیق نیازها با محصولات و خدمات ارزیابی‌شده و عقد قرارداد با مجموعه‌های بهره‌بردار در شهرداری تهران»، «توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور»، «انتقال فناوری» و «جذب سرمایه‌گذار»، شرکت کنند.

کارگزارانی که مایل به شرکت در این فراخوان هستند باید دارای شخصیت حقوقی بوده و زمینه فعالیت شرکت، طبق اساسنامه، خدمات فناوری، توسعه بازار و مدیریت کسب‌وکار باشد. همچنین از شرایط عمومی داشتن سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مربوطه و برخورداری از نیروی متخصص در زمینه شهری، مدیریت فناوری و توسعه کسب‌وکار، امور حقوقی است که کارگزار برای شرکت در این فراخوان باید داشته باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان جذب کارگزار فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند تا ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه فرصت دارند مدارک مربوطه را به اداره خرید سازمان تحویل دهند. همچنین شرکت‌کنندگان در فراخوان باید به سایت تهران دات آی‌آر مراجعه کرده و در بخش اطلاع‌رسانی سامانه تامین‌کنندگان و ارائه‎دهندگان خدمت ثبت‌نام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.