محصولات هوشمند سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ نهایی می‌شوند

سامسونگ به عنوان یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌های الکترونیکی جهان در زمینه آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برای سال‌های پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای دارد. محصولات هوشمند سامسونگ قرار است تنها تا دو سال دیگر به یکی از شناخته‌شده‌ترین وسایل متصل به فناوری اینترنت اشیا تبدیل شوند.

در نمایشگاه Consumer Electronics Show امسال، سامسونگ الکترونیکس امریکا یک طرح کلی از دیدگاه و استراتژی اینترنت اشیا ارائه کرد که نشان می‌دهد تا سال ۲۰۲۰، تمام دستگاه‌های آنلاین سامسونگ هوشمند خواهند شد. همچنین در این رویداد، سامسونگ برنامه‌های خود را برای پیشبرد پذیرش اینترنت اشیا از طریق یک پلتفرم باز، سازگار و هوشمند اعلام کرد. در بهار سال جاری، این شرکت تمام برنامه‌های اینترنت اشیا خود را به برنامه SmartThings متصل کرد تا کاربران را قادر به مدیریت و اتصال تمام دستگاه‌های مرتبط با این اپ از تلفن همراه، ماشین یا تلویزیون خود با یک تک اپ سازد. سامسونگ همچنین قصد دارد تا HARMAN Ignite را به SmartThings Cloud متصل کند تا به کاربران اجازه دهد خانه‌های متصل شده خود را از درون وسیله نقلیه و بالعکس تحت کنترل داشته باشند.

محصولات هوشمند سامسونگ

آینده اینترنت اشیا با محصولات هوشمند سامسونگ

هیونسوک کیم، مدیر بخش مشتریان و تحقیقات سامسونگ می‌گوید: در سامسونگ، ما معتقدیم اینترنت اشیا باید به آسانی یک کلید خاموش و روشن لامپ باشد. با استفاده از محصولات هوشمند سامسونگ و خدمات جدید اعلام شده امروز، ما اینترنت اشیا را آسان‌تر و یکپارچه‌تر می‌کنیم و متعهد به تسریع در پذیرش اینترنت اشیا برای همگان و هوشمندسازی تمام تجهیزات آنلاین سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ هستیم. این پیشرفت‌ها به مشتریان کمک می‌کند که مزایای یک زندگی ساده و بی‌دردسر آنلاین را درک کنند.

به عنوان بخشی از طرح هوشمند سازی سامسونگ، امکان کنترل از طریق صدا در تعدادی از تلویزیون‌های هوشمند و یخچال‌های خانواده‌ها به کمک Bixby در سال ۲۰۱۸ فعال خواهد شد. تلویزیون‌های هوشمند و یخچال‌های خانواده هاب که در SmartThings Cloud فعال هستند به عنوان داشبورد هوشمند برای نظارت و مدیریت تجهیزات متصل و آنلاین عمل خواهند کرد.

محصولات هوشمند سامسونگ و خدماتی که در نمایشگاه CES امسال بر آنها تأکید شد نشان می‌دهد که چگونه سامسونگ در مأموریت خود برای ایجاد تجربه‌ای بی‌نقص از اینترنت اشیا در محل کار، خانه و وسایل نقلیه به سمت جلو حرکت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.