مرکز نوآوری استارتاپ‌های ایرانسل راه افتاد

اسنپ و ایرانسل‌لبز در این مرکز نوآوری باهم همکاری خواهند کرد

مجموعۀ ایرانسل لبز (Irancell Labs)، شامل سه بخش «تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از سال گذشته، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور تأسیس شده است.

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور ۱۰ تیم استارتاپی، آغاز شد. در مراسم آغاز به کار این نوآوردگاه (Startup Weekend)، حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل مجموعۀ «ایرانسل‌لبز» و محمد خلج عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل اسنپ و عضو هیأت‌مدیرۀ ایرانسل‌لبز، حضور داشتند. مدیرعامل ایرانسل لبز در این مراسم، گفت : «پس از فراخوان اولیه، ۵۰ طرح و ایده به مرکز نوآوری ایرانسل ارسال شده و پس از داوری اولیه، ۱۰ تیم استارتاپی به نوآوردگاه راه‌یافته‌اند. تیم‌هایی که از داوری نهایی عبور کنند، در شتاب‌دهندۀ کهکشانِ مرکز نوآوری ایرانسل، تحت حمایت این مرکز قرار می‌گیرند.»

مدیرعامل اسنپ هم در این مراسم گفت: «ایرانسل سابقۀ خوبی در حمایت از استارتاپ‌ها دارد و ارتباط زنده با اکوسیستم استارتاپی و تجربۀ موفقی که در سرمایه‌گذاری روی اسنپ به عنوان بزرگترین استارتاپ ایران داشته است، می‌تواند موجب حمایت مؤثرتر از تیم‌های استارتاپی شود.

محمد خلج تاکید کرد: ما هم به عنوان مجموعۀ اسنپ علاقه‌مندیم در کنار تیم‌ها حضور داشته باشیم و از ایده‌هایی که به پلتفرم ما کمک می‌کند حمایت، چالش‌های موجود را مطرح و راه‌حل دریافت کنیم.».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.