پروژه ققنوس در کافه بلاکچین ۲۳ معرفی می‌شود

قائم‌مقام و معاون فنی پروژه ققنوس، این پروژه را معرفی می‌کنند

دورهمی بیست‌وسوم کافه بلاکچین، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور حسین اسلامی و محمدجواد صمدی‌راد به معرفی پروژه ققنوس می‌پردازد.

کافه بلاکچین یک رویداد دورهمی میان فعالان حوزه بلاکچین است که هر دو هفته یک‌بار دوشنبه‌ها برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی بیشتر با فناوری بلاکچین است. بنابراین در این دورهمی‌ها از زمینه‌های فعالیت و ایجاد کسب‌وکار با استفاده از این فناوری، آینده فناوری بلاک‌چین و تغییراتی که ممکن است طی زمان در این فناوری رخ بدهد صحبت می‌شود.

معرفی یکی از بزرگترین پروژه‌های بلاکچین کشور

در بیست‌و‌سومین رویداد کافه بلاکچین، بعد از مرور اخبار و بحث در مورد icoها، به معرفی پروژه ققنوس که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بلاکچینی کشور است و با همکاری چند بانک و موسسه مالی بزرگ کشور طراحی شده، پرداخته می‌شود.

بیست‌ویکمین دورهمی کافه بلاکچین، دوم اردیبهشت‌ماه به موضوع معرفی ققنوس پرداخته بود و با توجه به مفصل بودن و جذابیت بحث، معرفی این پروژه در کافه بلاکچین‌ بیست و سوم نیز ادامه‌دار شد.

حسین اسلامی، قائم‌مقام و محمدجواد صمدی‌راد، معاون فنی پروژه ققنوس، مانند کافه بلاکچین ۲۱، سخنرانان اصلی رویداد خواهند بود و به سوالات حاضران در خصوص پروژه ققنوس پاسخ خواهند داد.

علاقمندان برای حضور در این دورهمی می‌توانند از طریق سایت ایوند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.