هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود

 هفتمین رویداد ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور به مدت سه روز از ۲۸ تا ۳۰ شهریور در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار عنوان شده است.

از سال ۱۳۹۰ تا کنون ۶ دوره  از مسابقه هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه در سطح کشور برگزار شده است. در این مسابقات تیم‌های برنامه نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر عملکرد تیم‌ها نظارت دارند. در پایان تیم‌های برتر توسط داوران انتخاب می‌شوند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.  ⁣همچنین به هرکدام از تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۳ و ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود.

هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

گروه‌ها در قالب تیم‌های ۲ الی ۴ نفره خواهند بود و تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار کننده ماراتون است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد ۲۰ شهریورماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.