همایش هاوینگ بیت‌کوین، آنلاین برگزار می‌شود

همایش آنلاین هاوینگ بیت‌کوین روز سه‌شنبه ۲۰اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد به مناسبت چهارمین سال مراسم نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین یا همان هاوینگ در جهان برگزار می‌شود که به علت شرایط کرونا به صورت آنلاین روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به مدت ۵ ساعت برگزار خواهد شد.

هاوینگ Halving  یا نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین، برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده برای سازماندهی استخراج بیت کوین است. این موضوع برای سرمایه‌گذاران و ماینرهای این رمزارز اهمیت فراوانی دارد چراکه علاوه‌بر استخراج، بر میزان قیمت بیت‌کوین نیز بسیار تاثیرگذار است.

هاوینگ بیت کوین چیست و چه تأثیری روی این ارز دیجیتال دارد؟ این سوالی که در این همایش ۵ ساعته به آن پاسخ داده خواهد شد. در این رویداد مدیران استارتاپ‌های مانند جیب، بیتستان و صرافی نوبیتکس به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

در بخش سخنرانی‌ها سپهر محمدی، رئیس هیئت مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک پیرامون کرونا، هاوینگ، قیمت بیت‌کوین و چشم انداز اقتصادی پیش روی این صنعت صحبت خواهد کرد و بابک جلیلوند پیرامون تاریخچه هاوینگ و تاثیرات آن روی کسب و کارها بحث می‌کند.

همچنین در این رویداد فعالان اکوسیستم بلاکچین در سه پنل به بررسی جنبه‌های مختلف هاوینگ بیت‌کوین می‌پردازند.

پنل اول با موضوع بررسی و تحلیل ارزش بیت‌کوین پس از هاوینگ‌ و تاثیر آن روی کسب و کارها؛ با حضور احسان قاضی‌زاده، هم‌بنیان‌گذار صرافی اکسیر؛ حسین غضنفری، تحلیل‌گر و تریدر؛ علی میزانی، بنیان‌گذار شرکت سیتکس و رضا جمیلی، سردبیر وب‌سایت آی‌چیزها برگزار می‌شود.

پنل دوم با حضور دکتر محمدعلی مداح علی، مدیرعامل کافه بلاکچین شریف، حمزه قطبی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توسعه کارآفرینی بهمن و هادی نعمتی، مدیر توسعه تجاری شرکت فیاکس و تحلیلگر کوانت بازار کریپتو با مدیریت عباس امامی، مدیر اجرایی استارتاپ کارچین درباره سرنوشت تکنولوژیک و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین صحبت خواهد شد.

در پنل سوم که با حضور عباس آشتیانی، نائب رئیس کارگروه ماینینگ انجمن بلاکچین، علی امیری، عضو هیئت مدیره کارگروه ماینینگ، علی بابک‌نیا، دبیرکارگروه ماینینگ و با مدیریت امید علوی، مدیرعامل شرکت هش‌بان، درباره ماینینگ و آخرین وضعیت از سرنوشت آن در ایران بحث خواهد شد.

به گفته حامد صالحی که یکی از برگزارکنندگان این رویداد آنلاین است در بخشی از این رویداد دورهمی آنلاین با محوریت بررسی هاوینگ بیت‌کوین خواهد بود. در این دورهمی افرادی مانند ضیا صدر، بیتکوینر؛ حنظله اکبری، مدیرفنی شرکت رستاک میدیا سپهر؛ یاشار راشدی،  توسعه‌دهنده نرم‌افزار و بلاکچین؛ جادی میرمیرانی، برنامه‌نویس؛ سهیل نیکزاد؛ بیتکوینر، علیرضا مفتخر، محقق و توسعه‌دهنده بلاکچین،کاوه مشتاق، مسئول بخش تحقیق و توسعه ققنوس و … حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف و از طریق سایت HDAY.IR به صورت استریم این همایش را تماشا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.