همکاری ابرآروان با یک رقیب

لحظه‌نگار، پخش زنده اینترنتی زیرساخت فنی خود را به‌صورت کامل به زیرساخت ابرآروان منتقل کرده است

ابرآروان که یک شرکت ارائه دهنده خدمات زیرساختی است، اعلام کرده است که این همکاری از ابتدای سال ۹۹ شروع شده است، طی این همکاری، از این پس برگزاری رویدادهای آنلاین و کسب درآمد از ویدیو با زیرساخت ابر آروان و در پلتفرم لحظه‌نگار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. لحظه‌نگار پلتفرمی است که خدماتی چون پخش زنده، رویدادهای آنلاین و فروش محتوای ویدویی ارائه می‌دهد.

امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار با تاکید بر این موضوع که انتقال زیرساخت‌ها به ابرآروان باعث شده است تا تمرکز اصلی آن‌ها روی کارهای مهم‌تری باشد، اعلام کرده است که «انجام ندادن کارهایی که خارج از دایره‌ی تمرکز شرکت است برای هر استارتاپی ضروری است تا بتواند ارزش اصلی خود را به بهترین شکل ارائه دهد. با این رویکرد تصمیم گرفتیم برخی فعالیت‌های شرکت را که Core business لحظه‌نگار به‌شمار نمی‌آیند و دیگران آن‌ها را  بهتر از ما انجام داده‌اند، برون‌سپاری کنیم. از قسمت‌های پرهزینه‌ای که شناسایی کردیم، بخش‌های زیرساختی سرویس لحظه‌نگار بود. پس از بررسی چند شرکت ایرانی به این نتیجه رسیدیم که زیرساخت ابر آروان با فیچرهای متنوع محصولی و توزیع‌شدگی بالا در سطح کشور، بهترین راه‌حل برای جایگزینی این خدمات در لحظه‌نگار است.»

پویا پیرحسینلو؛ ناخدای اجرایی ابر آروان نیز درباره این همکاری گفت: «اکوسیستم‌ ابری کشور نیازمند تعاملات جدی‌تری است تا ارزش‌هایی که هر کدام از ما به تنهایی خلق می‌کنیم در کنار هم، ارزش‌های مشترک جدید و بزرگ‌تری ایجاد کند. ابرآروان زیرساخت نامحدودی را به‌شکل رایگان و در قبال دریافت بخشی از درآمد در اختیار لحظه‌نگار قرار داده است. ما هیچ تعهد طولانی‌مدت، هیچ انحصار و هیچ سهامی از لحظه‌نگار نخواهیم داشت. به‌جای توافقات سخت حقوقی، ما تا همیشه در تلاش خواهیم بود با گسترش مزایای رقابتی و ایجاد یک زیرساخت قدرتمند، شرکای خود را در کنارمان نگه داریم. لحظه‌نگار با با برند و سیاست‌های مستقل کسب‌وکاری خود فعالیت خواهد کرد و هر زمان که زیرساخت ابر آروان نتواند پاسخ‌گوی نیازهای آن باشد، این کسب‌وکار به‌راحتی می‌تواند به زیرساخت دیگری مهاجرت کند.» به گفته پیرحسنلو در کنار این تفاهم‌نامه‌ی همکاری، هر دو پلتفرم لحظه‌نگار و ابر آروان به‌شکل مستقل به عرضه‌ی محصول پخش زنده‌ی خود می‌پردازند. تمرکز پخش زنده‌ی ابر آروان بیش‌تر روی مشتریان سازمانی و تمرکز لحظه‌نگار روی بازار کاربران محتوایی است.

مطالب مرتبط:

ابرآروان از محصولات جدید خود رونمایی کرد
خدمات ۶ ماهه رایگان ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ
استفاده رایگان از پلتفرم ویدیو ابرآروان تا ۱۰ گیگابایت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.