ورود دیوار به بازار خرده‌فروشی؟

دیوار خبر از ثبت‌نام ۲هزار فروشگاه در مارکت‌پلیس این پلتفرم داده است

سایت دیوار که بزرگترین پلتفرم خرید و فروش کالاهای دست‌دوم در کشور است به‌تازگی ثبت‌نام از فروشگاه‌های متقاضی برای ورود به مارکت‌پلیس جدید خود را شروع کرده است. اگرچه دیوار در این باره توضیح بیشتری نداده است اما به نظر می‌رسد سایت دیوار قصد دارد به جمع بازیگران خرده‌فروشی کشور اضافه شود.

دیوار در صفحه معرفی مارکت پلیس جدیدش اعلام کرده بیش از ۳۰ میلیون خریدار به این سرویس دسترسی دارند و تاکنون بیش از ۲ هزار فروشگاه برای عضویت در این پلتفرم تایید شده‌اند و ثبت نام از دیگر فروشگاه‌هایی که می‌خواهند فروش آنلاین‌شان از این طریق انجام شود تا تیرماه رایگان خواهد بود.

آنگونه که دیوار اعلام کرده در حال حاضر تنها فروشگاه‌های مستقر در تهران می‌توانند از سامانه اینترنتی دیوار برای فروش آنلاین استفاده کنند. ورود دیوار که در بازار چند ده هزار میلیارد تومانی کالاهای دست‌دوم یک بازیگر اصلی محسوب می‌شود به بازاری که دیجی‌کالا، اسنپ و بسیاری بازیگر ریز و درشت دیگر دارد می‌تواند رقابت خرده‌فروشی آنلاین را در کشور وارد فاز تازه‌ای کند. به نظر می‌رسد در این رقابت، مزیت بزرگ دیوار، میلیون‌ها کاربری باشد که در سال‌های گذشته از خدمات دیوار استفاده کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.