وسترن یونیون وارد دنیای بلاک‌چینی فیلیپین شد

دریافت انواع پول‌های بین‌المللی و ملی با استفاده از کیف پول‌ الکترونیکی Coins.Ph

براساس آخرین گزارش‌ها از وسترن یونیون این شرکت برای ورود به دنیای رمزگذاری شده بلاک‌چین با یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات فیلیپینی مشارکت خواهد کرد.

این مشارکت به منظور عرضه یک کیف پول الکترونیکی است و کاربران می‌توانند با استفاده از خدمات این کیف پول الکترونیکی نسبت به مبادلات بلاک‌چینی خود اقدام کنند.

شرکت فیلیپنی Coins.Ph یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌‌های مالی مبتنی بر بلاک‌چین است که بیشتر کاربران این شرکت افرادی هستند که هیچ حساب بانکی رسمی نداشته و بیشتر در مبادلات بلاک‌چینی فعالیت می‌کنند؛ این شرکت در برخی از خدمات خود سرویس‌های تلفن همراه را نیز گنجانده است.

این شرکت فیلیپینی اعلام کرده است با توجه به انعقاد قرارداد مشارکت، بیش از ۵ میلیون مشترک این شرکت می‌توانند انواع پول‌های بین‌المللی و ملی خود را با استفاده از کیف‌پول‌های Coins.Ph از یونیون وسترن دریافت کرده و مبادلات مالی خود را مدیریت کنند.

رشد چند برابری مشتریان خدمات بلاک‌چین

رون هوز، یکی از مدیران ارشد و بنیانگذاران این شرکت فیلیپینی معتقد است رقابت برای استفاده از بلاک‌چین‌ها در دنیای فعلی روبه گسترش است و هر شرکتی که بتواند خدمات کامل‌تری برای مخاطبان خود ارائه کند قطعا سهم بیشتری از مبادلات آینده به خود اختصاص خواهد داد.

هوز در ادامه اشاره می‌کند: «هم اکنون در جنوب شرق آسیا روند استفاده از این نوع خدمات روبه گسترش بوده و برآورد می‌شود در یک دهه آینده مشتریان این نوع خدمات دو برابر حال حاضر باشند؛ بنابراین مشارکت با یک شرکت معتبر بین‌المللی برای ارائه‌کنندگان چنین خدماتی در جنوب غرب آسیا می‌تواند امتیاز بالایی بوده و گردش مالی بالاتری ایجاد کند.»

او درباره پلتفرم ایجاد شده می‌گوید: «این پلتفرم Coin.ph نام دارد و کاربران می‌توانند جهت انجام امور مالی خود در دنیای بلاک‌چین، از آن استفاده بهینه‌ داشته باشند.»

هوز ادامه می‌دهد: «بسیاری از اتباع جنوب شرق آسیا در کشورهایی به جز زادگاه خود کار می‌کنند و به طور منظم درآمدهایشان را برای خانواده ارسال می‌کنند، بنابراین هرماه هزینه بالایی برای این فرایند انتقال پول صرف می‌کنند، به همین دلیل ارائه چنین خدماتی می‌تواند برای این گروه از افراد نیز بسیار جذاب باشد.»

هم‌بنیان‌گذار این شرکت فیلیپینی تاکید می‌کند: «خوشنامی وسترن یونیون امتیازی است که باعث خواهد شد کاربران به خدمات و کیف‌پول الکترونیکی ما اعتماد بیشتری داشته باشند و به واسطه همین اعتماد، سهم بالاتری از بازار را به دست آوریم. این درحالی است که نباید فراموش کنیم افزایش تقاضا برای استفاده از چنین خدماتی در سایر نقاط جهان نیز می‌تواند کمک شایانی برایمان باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.