پنجمین رویداد آینده وب و موبایل برگزار می‌شود

پنجمین روﯾﺪاد آﯾﻨﺪه وب و ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ در روزهای ۸ و ۹ اسفند سال ۹۸، برگزار خواهد شد

پنجمین رویداد آینده وب و موبایل  شامل دو بخش همایش و نمایشگاه است که به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی حجاب برگزار خواهد شد.

پنجمین رویداد  آینده وب و موبایل برای نخستین بار میزبان صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مرتبط خواهد بود.

این رویداد با هدف معرفی و بررسی دستاورد‌های نوین حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پایه محور‌های علمی برگزار می‌شود

تیم برگزاری به‌منظور ارائه بهتر دستاوردهای علمی در حوزه فنا‌وری و فراهم‌آمدن زمینه مقایسه برای مخاطبان، تصمیم گرفت نمایشگاهی در کنار همایش دایر کند.

همایش آینده وب و موبایل، همچون سال‌های گذشته، با ۲۰ سخنرانی و ۴ پنل تخصصی، محلی خواهد بود برای گردهمایی علاقه‌مندان و دست‌اندر‌کاران حوزه فناوری که علاوه بر آشنایی و شبکه‌سازی، در جریان آخرین دستاورد‌های علمی، فنی و اجرایی قرار گیرند.

از دیگر اهداف این رویداد می‌توان به، به ﻧﻤﺎﯾﺶ گذاشتن دستاوردهای سالیان گذشته و ﭼﺸﻢ‌اﻧﺪازهای آﯾﻨﺪه در حوزه  تکنولوژی  اشاره کرد.

محورهای همایش با مشورت متخصصان تعیین شده که نه‌تنها دارای بار علمی است، بلکه راه‌حل‌های استاندارد برای مسائل روز  ارائه می‌کنند.

سخنرانان این رویداد براساس همین دیدگاه از میان متخصصانی انتخاب شده‌اند که علاوه بر دانش فنی، دارای تجربه‌ اجرایی بوده و از چند و چون اجرا و پیاده‌سازی ایده‌های آکادمیک آگاهی دارند.

در اﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ، ﻣﻮﺳﺴﺎت، سازمان‌ها و اﺳﺘﺎرﺗﺎپ‌ﻫﺎی ﻓﻌﺎل در حوزه تکنولوژی برای ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﺪﻣﺎت، ﮐﺎﻻ و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺧﻮد ﺣﻀﻮر پیدا خواهند کرد و این امکان برای ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎی خارجی ﮐﻪ تمایل ﺑﻪ توسعه بازار یا ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ­ﮔﺬاری در اﯾﺮان دارﻧﺪ، فراهم شده تا ﺑﺎ رعایت ﻣﻮارد اﻣﻨﯿﺘﯽ ﮐﺸﻮر، برای شرکت در اﯾﻦ نمایشگاه حضور  داشته باشند.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد برای تهیه بلیت می­‌توانند از طریق www.fowm.ir اقدام به ثبت‌­نام کنند.

مطالب مرتبط:

چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار می‌شود
در پنل اینترنت اشیا همایش آینده وب و موبایل چه گذشت؟
در گیگ تاک همایش آینده وب و موبایل سال ۹۷ چه گذشت؟
در پنل دیجیتال مارکتینگ همایش آینده وب و موبایل چه گذشت؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.