پیکان فیلترینگ این بار در بال لک لک

استارتاپ‌ لک‌لک گروپ به درخواست اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی فیلتر شد

به گزارش روابط عمومی گروه لک لک،سرویس گروه تجاری لک لک در ساعات آغازین روز دوشنبه ۱۱ اذر ۹۸، به درخواست اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی و به دلیل عدم عضویت در این اتحادیه فیلتر شد.
لک لک گروپ در حالی هدف فیلترینگ داخلی از ناحیه اتحادیه قرار گرفته است که طی ۶ سال گذشته در تامین نیازهای ضروری بسیاری از افراد و کسب‌و کارها از خارج از کشور نقشی حمایتی داشته و بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان این روزها از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شدند. لک لک گروپ از معتبرترین و باسابقه‌ترین کسب‌و‌کارهای این حوزه محسوب می‌شود که با توجه به حساسیت ماهیت خدمات خود، به دور از هیاهو به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در شرایطی که تجارت خارجی بیش از هر زمانی پیچیده و دشوار است و‌ کسب‌وکار ها به تسهیل‌گران کاردان و با تجربه تجارت الکترونیک در جبهه اقتصادی نیاز دارند، گروه لک لک در تلاش است در چارچوب قوانین و حفظ مصالح کشور، به رفع نیازهای اساسی از خارج از کشور بپردازد. اگر امروز معدود استارتاپ‌هایی هستند که ریسک خدمات در این حوزه را به جان خریده و به تنفس اقتصاد کشور به سهم خود کمک می کنند، شایسته حمایت اگر نیستند، فیلترینگ نیز نمی‌تواند سهم آن‌ها باشد.

قطع سراسری اینترنت در کشور برای کسب‌وکارهایی مانند ما که به ماهیت‌ممان در تبادل با خارج از کشور معنی پیدا می‌کند، ویرانگر و خسارت بار بود و الحاق آن به فیلترینگ داخلی از ظرفیت تاب‌آوری ما خارج است. لک لک‌ به همه نهادهایی که مانند ما دغدغه مصالح و پیشرفت کشور را دارند اعلام می‌دارد همیشه برای گفتگو، شفاف‌سازی و رفع نگرانی‌ها اماده است و رفع هر چه سریع‌تر فیلترینگ را خواستار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.