ایوند از کانکت رونمایی کرد

پس از ۵ سال فعالیت و برگزاری بیش از ۱۰۰هزار رویداد، ایوند این‌بار برای خود یک ایونت برگزار کرده است

نشست خبری ایوند روز ۲۱ آبان با حضور جمعی از خبرنگاران با هدف رونمایی از قابلیت جدید این استارتاپ با نام کانکت و با حضور حمیدرضا احمدی، مدیرعامل ایوند برگزار شد.

ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارد. برگزارکنندگان رویداد می‌توانند در ایوند تمامی بخش‌های مراسم خود از جمله ثبت‌نام، فروش بلیت، مدیریت مالی، صدور تیکت و غیره را مدیریت کنند.

در قابلیت جدید ایوند یا همان کانکت کاربران می‌توانند پس از ثبت‌نام در یک رویداد، افراد دیگری که در آن رویداد ثبت‌نام کرده‌اند را دیده و با آنها ارتباط برقرار کنند. این قابلیت در حال حاضر در اپلیکیشن نسخه اندروید ایوند وجود دارد.

مدیرعامل ایوند درباره رونمایی از چنین قابلیتی گفت: «ایده اولیه ایوند از دل رویدادها و مراسم‌هایی که در آنها شرکت می‌کردم آمد و همیشه بر این باور بودم نتورک افرادی که با آنها آشنا می‌شوم و می‌شناسم بسیار ارزشمند است. با توجه به همین تجربه و ویژگی که در رویدادهای بین‌المللی وجود دارد، به این نتیجه رسیدیم قابلیتی به کاربران ارائه دهیم که علاوه بر استفاده از رویداد شرکت‌کننده‌ها نیز بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.»

او در ادامه اضافه کرد: «در واقع کانکت مانند لینکدین عمل می‌کند و به کاربران حاضر در یک رویداد کمک می‌کند تا به سادگی با سایر شرکت‌کنندگان در همان رویداد ارتباط برقرار کنند. کانکت قابلیت ارسال فایل ندارد اما برگزارکننده‌ها به ایمیل شرکت‌کننده‌ها دسترسی دارند.»

کانکت

او در ادامه با اشاره به فعالیت ۵ ساله ایوند گفت: «ایوند در حال حاضر ۲۰ هزار نفر کاربر فعال دارد. تاکنون ۲۰۰ هزار رویداد توسط ۱۰ هزار برگزار کننده در ایوند ایجاد شده. پیش‌بینی ما در ایوند این است که  ارزش فروش بلیت رویدادها در ایوند تا پایان سال ۹۸ به ۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید. در ایوند رویدادهای ملی برگزار می‌شود. تاکنون نزدیک به ۳۱۷ شهر روی ایوند رویداد برگزار کردند.»

در ادامه نشست در پاسخ به سوال وضعیت فعلی اکوسیستم استارتاپی کشور دچار رکود شده است آیا شما هم این رکود را در ایوند حس کرده‌اید گفت: «ما در ایوند رکودی حس نکردیم و تمام تمرکز خود را بر ارتقای محصول خود گذاشته‌ایم. همچنین در حال حاضر برنامه‌ای برای ادغام یا خریداری شدن توسط استارتاپی بزرگتر نداریم.»

مدیرعامل ایوند در پاسخ سوال دیگری در رابطه با اینکه برخی از استارتاپ‌ها از سرآوا جذب سرمایه داشتند دچار شکست شده‌اند اما ایوند به موفقیت رسیده‌است آیا دلیل خاصی دارد بیان کرد: «رابطه ما با سرآوا همیشه خوب بوده است و ما به جز سرآوا از دو صندوق دیگر نیز جذب سرمایه داشته‌ایم.»

شاید برایتان جالب باشد
چطور نتورکینگ می‌تواند به خلق یک استارتاپ کمک کند؟
1 نظر
  1. عزت می گوید

    جه امکان و قابلیت خوبی به ایوند اضافه شده. آقای احمدی یکی از باتجربه‌های اکوسیستم هستن. ممنون از اطلاع رسانی شما.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.