کسب‌وکارها از مشکلات رمزپویا گفتند

رویداد محفل استارتاپ‌های ایرانی بهمن ماه برگزار شد

رویداد محفل استارتاپ‌های ایرانی تحت عنوان ماها، با حمایت مجموعه برترین‌ها، آخرین سه‌شنبه بهمن ماه برگزار شد. این رویداد که با همکاری گروه استارتاپ‌های ایرانی برگزار شد با سخنرانی محمود محمدی، بنیان‌گذار و مدیر این مجموعه آغاز شد.

در  رویداد محفل استارتاپ‌های ایرانی مسعود باقری به نمایندگی از مجموعه پیک برتر، توضیحاتی از تجربیات این سازمان داد.او با اشاره به‌دلایل موفقیت و شکست پروژه های این مجموعه، با تاکید بر شفافیت که حلقه مفقوده این روزهای اکوسیستم استارتاپی است، به بررسی برخی تجارب پرداخت.

در محفل استارتاپ‌های ایرانی مرتضی جوادی هم حضور داشت که تجربیات خود در زمینه آینده صنعت تبلیغات و تبلیغات صحیح برای کسب‌وکارها را برای مدعوین به اشتراک گذاشت.

همچنین در این گردهمایی به موضوع رمزپویا پرداخته شد که بیشتر صاحبان کسب‌وکار  به مشکلاتی که رمزپویا ایجاد کرده و  میزان فروش آنان را بسیار تحت‌تأثیر قرارداده پرداختند. البته راه‌حل‌هایی برای استفاده از آن ارائه شد. به‌عنوان مثال، با آموزش در سایت و اپلیکیشن خود، مشتریان را با راهکارهای این موضوع آشنا کردند یا برای خریدهای اینترنتی از دستگاه پوز در محل استفاده بیشتری می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

رمز پویا استارتاپ‌ها را آچمز کرد

خطر رمز پویا برای آپ

رمز پویا، فیشینگ و بدافزارهایی که کماکان تهدید می‌کنند

در این بین از انفعال افراد و نهادهای مشورتی که در این تصمیم سهیم بودند، اما یا سکوت کردند یا تلاش لازم را نکردند، انتقاد شد. با توجه به بازخوردی که این رویداد داشت، قرار شد، از این پس محفل استارتاپ‌های ایرانی به‌صورت یک ماه در میان با حمایت حامیان خود برگزار شود، اما کافه محفل که جمعی خودمانی‌تر است در زمان هایی که این رویداد برگزار نشود، برپا خواهد بود.

برگزارکنندگان این رویداد اظهار امیدواری کردند این رویداد شروعی باشد برای شبکه‌سازی مفیدتر، آموزش راهکارها و ارائه تجربیاتی باارزش‌تر و تلاشی برای یافتن چالش‌ها و بهبود معضلاتی که کسب‌و‌کارها با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند. شایان ذکر است،کافه محفل که جمعی خودمانی‌تر و چالشی‌تر برای این رویداد است از مهرماه امسال آغاز‌ به کار کرده است.

در ادامه می‌توانید تعدادی از عکس‌های این رویداد را ببینید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.