گل‌ریزان آسمونی برای کسب و کارهای کرونازده

جشنواره اصناف آسمونی با هدف معرفی کسب و کارها آسیب دیده از کرونا برگزار می‌شود

پلتفرم آسمونی، به مناسبت روز ملی اصناف و بازگشایی دوباره مشاغل، با هدف کمک به کسب و کارهای اینترنتی و آفلاین، تا دوازدهم تیرماه خدمات خود را در طرح جشنواره اصناف، با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند. این خدمات شامل رپورتاژ و پنل اختصاصی به کسب و کارهای آنلاین و آفلاین می‌شود.

آسمونی یک پورتال جامع اینترنتی و رسانه‌ای است که به‌صورت روزانه در بخش‌هایی مانند ‌کسب‌وکار، سینما، ورزشی، فناوری، دکوراسیون، گردشگری، فرهنگ و هنر، سبک زندگی و… تولید محتوا می‌کند. مدیر و مسئول آسمونی با تاکید بر این موضوع که کسب و کارها می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند، گفت: «بخش کسب‌وکارها و نیازمندی‌‌ یکی از بخش‌های اصلی شرکت آسمونی است که در این بخش مدیران مشاغل و اصناف مختلف می‌توانند کسب‌وکار خود را به ‌صورت هدفمند در تمام بخش‌های وب‌سایت به بازدیدکنندگان نمایش دهند. که این موضوع باعث جذب جامعه هدف موردنظر و مدیران کسب‌وکارها می‌شود.» سعید زنگنه در پاسخ به این سوال که چه شرکت‌ها در چه حوزه‌هایی کاری می‌توانند در جشنواره آسمونی شرکت کنند، اظهار کرد: «کسب وکارهای آنلاین، کسب و کارهای آفلاینی که وب‌سایت ندارند و تنها در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، طراحان سایت، سئوکاران و شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که وب سایت دارند؛ می‌‌‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.»

مدیرعامل آسمونی هدف از برگزاری جشنواره را حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا دانست و افزود: «ما می‌خواهیم کسب و کارهای که با شیوع بیماری کرونا آسیب‌های جدی دیده‌اند را شناسایی و معرفی کنیم. در جشنواره آسمونی این کسب و کارها می‌توانند خودشان را با ۳۰ درصد تخفیف معرفی کنند. هم به آن‌ها در سایت آسمونی و بخش مرتبط، یک صفحه اختصاصی به کسب و کارها داده می‌شود که می‌توانند خدمات خود را معرفی کرده و اطلاعاتی چون، شماره تماس، ایمیل، عکس و آدرس شبکه‌های اجتماعی را تا زمان معین شده قرار بدهند.»

وی مزیت‌های معرفی کسب وکارها در سایت آسمونی را به چند دسته تقسیم می‌کند: «با توجه به اینکه پلتفرم آسمونی شامل چند دسته‌بندی می‌شود، هر کسب و کاری در حوزه خود معرفی شده که مزیت آن این است که کاربران به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه سایت آسمونی جزو سایت‌هایی است که در صفحه اول گوگل وجود دارد، کسب و کارها در صفحه اول به کاربران نمایش داده خواهند شد. مهم‌ترین مزیت آن هدفمند بودن معرفی کسب و کارها است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.