یزد، میزبان پنجمین رویداد هفت شهر

جشنواره وب و موبایل ایران ۲۸ آذر در یزد برگزار خواهد شد

جشنواره وب و موبایل ایران در اولین سال برگزاری استانی خود، پس از اصفهان، مشهد، رشت و قزوین، به اکوسیستم استارتاپی شهر یزد خواهد رفت و پنجمین رویداد هفت شهر را در این شهر برگزار خواهد کرد.

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، شایان شلیله، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران و میلاد احرام پوش، هم بنیان‌گذار جشنواره وب وموبایل ایران، علیرضا صادقیان، مدیرعامل چیلیوری، ابوالفضل ساجدی، بنیان‌گذار پذیرش ۲۴، شهاب شهوازیان، بنیان‌گذار چونک، محمدرضا رضایی‌نژاد، مدیرعامل شتاب‌دهنده پیشگامان در پنجمین رویداد هفت شهر سخنرانی خواهند داشت.

هفت‌شهر، بخشی است که امسال به جشنواره وب و موبایل ایران اضافه شده تا به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور کمک کند. هفت شهر رویدادی است مشابه رویداد تهران ولی با رویکرد توسعه اکوسیستم بومی کشور و سعی دارد تا به انتقال دانش و تبادل تجربه به نسل دوم اکوسیستم استارتاپی ایران کمک کند.

به گفته بنیان‌گذاران این جشنواره، ایران فقط تهران نیست و استعداد‌ها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند. میلاد احرام‌پوش درباره هدف رویداد هفت‌شهر می‌گوید: «ما قصد داریم تا سهمی در رشد اکوسیستم شهرهای مختلف داشته باشیم. از این رو در این رویدادها با دعوت از برترین‌های حوزه وب و موبایل، صاحبان کسب‌وکارهای موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه‌ها و اشتراک‌گذاری آنها با علاقمندان در استان‌های مختلف و نیز تسهیل شبکه‌سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته‌ایم.»

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در پنجمین رویداد هفت‌شهر می‌توانند به سایت ببینو مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.