سرمایه‌گذاری نوبیتکس روی استارتاپ‌ها

در رویداد صد استارتاپ انجام شد

«۱۰۰ استارت‌آپ» این بار رویداد سرمایه‌گذاری «سکوی پرتاب بلاکچین» را با حضور تعدادی از بازیگران اصلی حوزه بلاکچین برگزار کرد. از بین ۸۰ تیمی که در این رویداد ثبت‌نام کرده‌ بودند، هشت تیم این فرصت را به دست آوردند تا ایده‌ها و دستاوردهای خود را به سرمایه‌گذارهای شرکت‌کننده در این رویداد که مجموعه‌های «۱۰۰ استارت‌آپ»، «نوبیتکس»، «اکتا»، «جیبیت» و «مدیریت ثروت ستاران» بودند، ارائه کنند. عرفان عزیزپور، مدیر اجرایی مجموعه  ۱۰۰ استارت‌آپ درباره هدف برگزاری این رویداد به کارنگ گفت: «ما در رویدادهای تخصصی‌مان دو هدف را دنبال می‌کنیم. یکی از این اهداف سرمایه‌گذاری روی سید استیج است. زیرا می‌خواهیم تیم‌های خوبی را در پرتفویمان برای جذب سرمایه در راند بعدی داشته باشیم. نکته دیگری که همیشه مدنظر ماست، گسترش اکوسیستم است و در رویدادهایمان همه فعالان آن حوزه را اعم از سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌‌ها و مجموعه‌هایی که در زمینه آموزش در حوزه بلاکچین فعالیت میِ‌کنند، دعوت می‌کنیم.»

در بخش اول این رویداد تیم‌ها ایده‌های خودشان را به داورها ارائه کرده و در نهایت تیم‌های لابلاک، بلاکچین بلورین و کندل موفق به جذب سرمایه شدند. مدیر اجرایی این برنامه گفته است در صورت ظرفیت و آمادگی تیم‌ها، این امکان وجود دارد که چنین رویدادهایی در فاصله زمانی کمتر از یک سال نیز برگزار شوند.

امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس، نیز درباره ورود این مجموعه به سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌کارهای حوزه بلاکچین گفت: «اول از همه هدف ما این است که از کسب‌وکارها و تیم‌هایی که در فضای بلاکچین و رمزارزها فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم، زیرا این تیم‌ها مکمل زنجیره ارزشی هستند که نوبیتکس می‌تواند خلق کند. تلاش ما پذیرش هرچه بیشتر حوزه بلاکچین و رمزارزها در سطح کشور است زیرا باور داریم این حوزه می‌تواند مزایای زیادی برای اقتصاد ما داشته باشد، به‌خصوص در شرایطی که کشور ما تحت‌تأثیر تحریم‌های سنگین است. از آنجا که نوبیتکس قصد دارد در آینده یکی از بازیگران پیشرو حوزه بلاکچین و رمزارزها در سطح منطقه باشد، طبیعتا به تیم‌های خوب و منابع انسانی نخبه نیاز دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.