سبد حمایتی تازهبار برای سفیران الوپیک
الوپیک و تازهبار با هدف حمایت از سفیران الوپیک در شرایط شیوع کرونا همکاری مشترکی را در قالب عرضه سبد حمایتی خانوار به سفیران الوپیک آغاز کردند
تازهبار استارتاپی است که در حوزه فروش آنلاین میوه و تره بار فعالیت میکند.
امین سلامی، مدیرعامل تازه بار با تاکید بر فشارهایی که در شرایط کرونا بر قشر ضعیف جامعه وارد شده است اعلام کرد که در کمپین مشترک الوپیک و تازه بار برای سفیران الوپیک ۵۰ هزار تومان سبد خرید حمایت خانوار که شامل ۵ قلم میشود، در نظر گرفتهاند.
سلامی در ادامه با اشاره به این موضوع که قیمتهای در نظر گرفته شده در این سبد حمایتی، به مراتب کمتر از نرخ مصوب میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران (بازار روز) است، گفت: «این سبد برای قشر ضعیف جامعه که درآمد کمتری نسبت به بقیه افراد دارند، درنظر گرفته شده است. در این سبد حمایتی
۵قلم جنس مانند پیاز، خیار، سیبزمینی، گوجه، بادمجان و هویج و از هر کدام ۵,۴,۳ کیلو قرار داده شده است.»
به گفته او در فاز اولیه این سبد برای ۵۰۰ نفر از سفیران الوپیک در شهر تهران برنامهریزی شده است که آنها میتوانند برای دریافت این بسته حمایتی باید عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۷۷۴۹ ارسال کنند و بسته حمایتی را در روزهای پنجشنبه و جمعه در دفتر الوپیک تحویل بگیرند.
مصاحبه آیچیزها با مدیرعامل تازه بار: با شیوع کرونا مسیرهای سرویسدهی جدیدی تجربه خواهیم کرد
او در این باره توضیح داد: «در حال حاضر برای اطمینان از انجام درست این طرح، در تعداد کم و در شهر تهران اجرا میشود. اما طبق برنامهریزیها قرار است هر ماه این بسته حمایتی به سفیران الوپیک داده شود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا تازه بار قصد همکاری با نهادهای دیگر به جز الوپیک را دارد، به آیچیزها گفت: «بله، ما در راستای تحقق رویای تازهبار که رساندن دسترنج کشاورزان ایران، بدون واسطه به دست مشتریان است قصد داریم با همه پلتفرمها و شرکتهایی که علاقهمند باشند وارد مذاکرات شویم و این بسته ویژه را به صورت ماهانه به دست این افراد برسانیم.»
او در ادامه با اشاره به اینکه این همکاری شامل بخش آفلاین هم میشود، توضیح داد: «مذاکره با شهرداری، سازمان تاکسیرانی و …. هم در برنامه ما قرار دارد. هدف ما از این همکاریها علاوه بر کمک به قشر کم درآمد جامعه، کمک به کشاورزان است.» او در ادامه افزود: «هدف تازه بار توانمندسازی کشاورزان برای فروش بدون واسطه محصولات کشاورزی و رساندن محصولات تازه و با کیفیت به دست مصرفکننده است.»
به گفته سلامی یکی از اهداف تازهبار تغییر بازار سنتی و عرضه بار در میدانبارها و آشنا کردن کشاورزان با تازهبار به عنوان راه حلی آنلاین و قابل اعتماد برای عرضه محصولات بدون واسطه است.
او گفت که حمایت مردم از خرید آنلاین میوه باعث میشود تا کشاورزان تشویق شوند تا محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون واسطه عرضه کنند.