خودرو ۴۵ هم بورسی می‌شود

سهام استارتاپ خودرو ۴۵ سال ۱۴۰۲ در بورس عرضه می‌شود

مجید قاقازانی مدیر مارکتینگ خودرو ۴۵ گفت: هم‌اکنون نیز خودرو ۴۵ تحت پوشش حسابرسان و تاییدیه سازمان بورس است واین مجموعه می‌تواند مراحل ورود به بورس را طی کند و در سال ۱۴۰۲ عرضه سهام اولیه(IPO) شروع می‌شود.

او در نشست خبری «چهار سالگی پلتفرم خودرو۴۵» به همکاری خودرو ۴۵ با ۵هزار همکار تجاری در سال ۹۹ اشاره کرد و توضیح دا: این عدد در حال حاضر به بیش از ۱۱هزار همکار تجاری رسیده است و این پلتفرم در سال ۱۴۰۰ رهبر بازار خرید و فروش خودروی دست و دوم بوده است و در چهار سال گذشته رشد سه و نیم برابری را تجربه کرده است.

مدیر مارکتینگ خودرو ۴۵ همچنین به سرمایه‌گذاری های جدیدی که در این استارت‌آپ شده، اشاره کرد و گفت: در ۴ سال گذشته در چند راند سرمایه‌گذاری روی خودرو ۴۵ صورت گرفته اما آخرین سرمایه‌گذاری صورت گرفته را رسانه‌ای نکرده‌ایم و به محض هماهنگی با سرمایه‌گذاران این خبر را نیز منتشر خواهیم کرد.

احسان گایینی مدیر فروش خودرو ۴۵ نیز با تاکید بر روند فروش ۴۵ دقیقه‌ای در این پلتفرم افزود: در حقیقت خودرو ۴۵ برای افرادیست که به شدت برای فروش خودروی خود عجله دارند و از سویی به پلتفرمی معتبر و واریز لحظه‌ای مبلغ خرید نیاز دارند. او در این رابطه توضیح داد طبیعتا قیمت خودرو ۴۵ قیمت فروش به مصرف کننده نهایی نیست اما قیمت پیشنهادی ما از دلالان و نمایشگاه‌داران بیشتر است. ضمن اینکه فروشندگان و خریداران در خودرو ۴۵ با امنیت و اطمینان کافی خرید و فروش می‌کنند.

گایینی همچنین مبلغ حق‌العمل‌کاری خودرو ۴۵ را در حال حاضر و بنا به صلاحدید سرمایه‌گذاران محرمانه دانست و عنوان کرد در شرایط فعلی مبلغ حق‌العمل‌کاری و شکل درآمدی خودرو ۴۵ به طور حتم از طریق سود میان قیمت فروش و خرید تامین می‌شود اما درصد دقیق آن جزو سیاست‌های شرکت قلمداد شده و محرمانه است.

گایینی همچنین افزود: بنا به پیشنهاد و صلاحدید سرمایه‌گذاران و اصول خودرو ۴۵ که بنا بر شفافیت و کیفیت است یک سری خودروهای قدیمی از سال‌های خاصی یا خودرویی مثل پراید که با مشکلات عدیده‌ای روبروست و امکان دستکاری در سیستم آن بیش از سایر خودروهاست از پلتفرم حذف شده است و این تصمیم صرفا جهت حفظ کیفیت خودرو ۴۵ انجام شده است و ما قصد ورود به این بازارها را نداریم.

مرتضی راور مدیر شعب تهران نیز با اشاره به دانش‌بنیان بودن خودرو ۴۵ توضیح داد این پلتفرم مدارک خود را مبنی بر دانش بنیان بودن دریافت کرده است و به عنوان یک شرکت تحقیقاتی تجاری فعالیت می‌کند و بخش محتوا و مجله خودرو ۴۵ یکی از مهمترین و به روزترین منابع در زمینه خرید و فروش خودرو است.

راور همچنین عنوان کرد در حال حاضر خودرو ۴۵ یازده شعبه دارد و چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ خودرو ۴۵ ایجاد ۳۰ شعبه و تا پایان سال ۱۴۰۲ پنجاه شعبه است. او همچنین تاکید کرد برنامه توسعه خودرو ۴۵ ادامه دار است و قرار است روند توسعه شرکت با حضور در سایر شهرهای ایران ادامه پیدا کند.

منبع:پیوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.