حرکت اول با هاب شیراز قرارداد مشارکت امضا کرد

قرارداد مشارکت برنامه‌ی پرورش و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپای نوآورانه و فناوری‌محور بین حرکت اول و شتاب‌دهنده هاب شیراز منعقد شد

مدیرعامل هاب شیراز ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: به‌موجب این قرارداد که روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۱ در محل شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول منعقد شد؛ حجم سرمایه‌گذاری ازسوی حرکت اول به نسبت مدت مشابه پارسال دوبرابر شده و شتاب‌دهنده هاب شیراز برنامه دارد تا در سال جاری، حداقل ۱۰ تیم مستعد استارتاپی جذب و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نماید. همچنین در این قرارداد امکان سرمایه‌گذاری مجدد (reinvest) روی استارتاپ‌های ادوار قبلی این شتاب‌دهنده نیز پیش‌بینی شده است.

به‌گفته‌ی مهندس نیک‌محمدی، این تغییر به این منزله است که تیم‌های تحت حمایت فعلی هاب شیراز می‌توانند برای جذب راند بعدی سرمایه‌ی خود از این شتاب‌دهنده اقدام نمایند.

وی یادآور شد: هاب شیراز در سال گذشته توانسته است روی هشت تیم جذب‌شده در حوزه‌های مأموریتی خود یعنی: سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی، آموزش مجازی، بازی و رسانه‌های دیجیتال و شهر هوشمند، برنامه‌ی شتاب‌دهی خود را پیاده و سرمایه‌گذاری نماید.

مدیرعامل هاب شیراز ابراز امیدواری کرد که در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی، با همکاری‌های شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول، دانشگاه شیراز و شتاب‌دهنده هاب شیراز، شاهد رشد و شکوفایی بیش‌از پیش زیست‌بوم کارآفرین جنوب کشور باشیم.

گفتنی‌ست، هاب شیراز (شتاب‌دهنده‌ی مشترک دانشگاه شیراز و حرکت اول) در طبقه‌ی هشتم برج نوآوری دانشگاه شیراز قرار دارد. شرکت هاب شیراز با هدف تمرکززدایی اکوسیستم کارآفرینی کشور و تقویت و غنی‌سازی زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری جنوب کشور از طریق کشف، جذب و پرورش ایده‌ها و تیم‌های مستعد و فعال و همچنین کمک به توسعه‌ی شخصی و تقویت روحیه‌ی کارآفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت، ضمن ایجاد حلقه‌ی ارتباطی دانشگاهیان با صنایع در قطب جنوب کشور و با درنظرگرفتن حوزه‌های تمرکز شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول، برنامه‌ی ویژه‌ای برای شتابدهی تیم‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی ،آموزش الکترونیکی، بازی و رسانه‌های دیجیتال و شهر هوشمند طرح‌ریزی نموده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.