با چگونگی خرید بازی فیفا ۲۳ از طریق گیفت کارت‌ها آشنا شوید!

بازی‌های کامپیوتری جایگاه ویژه‌ای در زندگی افراد یافته‌اند به‌طوری‌که اگر از نسل‌های جوان در مورد سرگرمی‌هایشان بپرسید، بی‌شک بالای ۸۰% بازی‌های کامپیوتری را به‌عنوان سرگرمی محبوب خود معرفی می‌کنند. یکی از بازی‌های محبوب و جدیدی که در هفته‌های اخیر وارد مارکت بازی‌های ویدیویی شده، بازی FIFA 23 است. این بازی نسخه شبیه‌سازی شده از مسابقات فوتبال واقعی است که هیجان و لذتی مشابه با مسابقات فوتبال واقعی دارد. در این بازی‌ها شما برخلاف مسابقات فوتبال به‌جای اینکه تماشاگر باشید، در نقش یک فوتبالیست ظاهر می‌شوید.

این سری از بازی‌ها تغییرات بسیاری داشته است به‌طوری‌که اگر یکی از طرف‌داران بازی‌های سری‌های پیشین فیفا باشید به طور کامل آن‌ها را درک می‌کنید. آیتم‌های بسیاری مانند ۳ نوع حرکت جدید برای بازیکنان و غیره به آن اضافه شده است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و رقابتی بی‌نظیر را همراه دوستان خود تجربه کنید.

یکی از مشکلاتی که احتمالا شما هم با آن مواجه شده‌اید نحوه تهیه و خرید این بازی‌ها برای کنسول‌های مختلف است. معمولا این بازی‌ها به‌صورت دلاری در فروشگاه کنسول‌های مختلف مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به فروش می‌رسند که عدم دسترسی به‌حساب بانکی بین‌المللی مانع خرید آن‌ها می‌شود. اما این به معنی آن نیست که شما نمی‌توانید این بازی‌ها را انجام دهید، بلکه می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس‌باکس یا گیفت کارت پلی‌استیشن بازی دلخواه خود را خریداری کنید. در ادامه توضیحات جامع و کاملی درباره خرید بازی از طریق گیفت کارت ارائه می‌شود، پس با ما همراه باشید.

امکانات جدید در بازی فیفا ۲۳

امکانات و بخش‌های بسیاری به این بازی اضافه شده است، برای مثال شما می‌توانید در این بازی تیم‌سازی خود را بر اساس محاسبات قدرت و توانایی‌های فرد انجام دهید که همین امر به شما کمک می‌کند تیمی قوی داشته باشید. گرافیک این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین خود بسیار پیشرفت کرده و باعث بالارفتن کیفیت و بهبود بازی شده است و طرف‌داران بسیاری علاقه‌مند هستند این بازی فوق‌العاده را تجربه کنند. اگر شما هم عاشق فوتبال و مسابقات ورزشی هستید بهتر است این تجربه را از دست ندهید.

خرید بازی FIFA 23 از طریق گیفت کارت پلی‌استیشن

 

پلی‌استیشن کنسول بازی تولید شده توسط شرکت سونی است که بازی‌هایی بسیار باکیفیت و عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دلیل استقبال بی‌نظیر از بازی فیفا ۲۳، این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن نیز قرار گرفت؛ اما اکنون سؤال این است که چگونه در پلی‌استیشن بازی بخریم؟ زیرا تمامی بازی‌های موجود در فروشگاه پلی‌استیشن به‌صورت دلاری موجود هستند. برای این منظور شما می‌توانید کارت گیفت موردنظر خود را از فروشگاه‌های معتبر انتخاب و خریداری کنید.

خرید بازی برای پلی‌استیشن به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی صورت می‌گیرد. در خرید فیزیکی، بازی به‌صورت فایل فیزیکی بر روی سی دی یا دی‌وی‌دی به شما تحویل داده می‌شود که به همین علت قیمت بالایی دارد. شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها این بازی را به‌صورت جمعی خریداری کرده و هزینه آن را تقسیم کنید.

در خرید به‌صورت دیجیتالی شما از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید این کارت می‌کنید. گیفت کارت‌ها، کارت‌های مجازی هستند که ارزش دلاری داشته و می‌توانید توسط آن‌ها بازی موردنظر خود را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید.

در هنگام خرید دیجیتالی کارت گیفت، کد ۱۲ رقمی در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید آن را در حساب کاربری خود وارد کرده و حسابتان را شارژ کنید. سپس بازی موردنظر را از فروشگاه پلی‌استیشن یافته و خریداری کنید. این روش هزینه کمتری داشته و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

گیفت کارت پلی‌استیشن را می‌توانید بر روی کنسول‌های PS4 و PS5 استفاده کنید. حتی امکان خرید اشتراک ماهانه نیز وجود دارد تا بتوانید در مدت‌زمان مشخص شده به بازی‌های پولی و خدمات درون برنامه‌ای آن‌ها به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید. بازی FIFA 23 یکی از بازی‌هایی است که می‌توانید آن را در کنسول پلی‌استیشن خود اجرا کرده و مدت‌زمان طولانی‌تری را سرگرم شده و به رقابت با دوستانتان مشغول باشید.

خرید بازی FIFA 23 از طریق گیفت کارت ایکس‌باکس

به‌احتمال زیاد شهرت کمپانی مایکروسافت به گوشتان خورده است، این کمپانی کنسول بازی به نام ایکس‌باکس تولید کرده که مانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. این کنسول جز معروف‌ترین تجهیزات بازی و سرگرمی در کل جهان شناخته می‌شود و در ایران نیز بسیار محبوب و پرطرف‌دار است.

بازی فیفا ۲۳ به دلیل شهرت زیادی که داشت و افراد زیادی در انتظار انتشار آن بودند، با انتشارش سریعا در استور ایکس‌باکس قرار گرفت. حال سؤالی که بسیاری از ایرانیان با آن مواجه هستند این است که چگونه در ایکس‌باکس بازی بخریم؟ چگونه بازی فیفا ۲۳ را به لیست بازی‎‌های خود اضافه کنیم؟ پاسخ به این سؤال شاید در گذشته دشوار بود؛ اما با وجود گیفت کارت‌ها مشکلات موجود نیز حل شده است.

شما می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت ایکس ‌باکس دلاری یا گلد از فروشگاه‌های معتبر کنید و سپس بازی‌های محبوب خود را از استور ایکس‌باکس خریداری کنید. بهتر است پیش از خرید درباره تفاوت این دو کارت اطلاعاتی داشته باشد، کارت‌های دلاری تنها برای خرید و پرداخت هزینه‌های دلاری بازی‌ها به همان مبلغ کاربرد دارند. برای مثال شما می‌توانید با گیفت کارت ایکس‌باکس ۵۰ دلاری مواردی از استور مایکروسافت یا ایکس‌باکس با مجموع قیمت ۵۰ دلار تهیه کنید.

برخلاف این موارد، گیفت کارت ایکس‌باکس طلایی برای خرید اشتراک‌های ایکس‌باکس کاربرد دارد، یعنی شما می‌توانید با خرید این کارت علاوه بر بازی FIFA 23 به سایر بازی‌های موجود در این کنسول دسترسی داشته باشید و بدون پرداخت از خدمات درون برنامه‌ای آن نیز استفاده کنید.

گیفت‌کارت‌های ایکس‌باکس از یک دلار موجود هستند و تا مبالغ بالا ادامه پیدا می‌کنند، شما می‌توانید از آن‌ها خریداری و استفاده کنید. این کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و در صورت تمام شدن مبلغ کارت، آن‌ها را شارژ و مجددا استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره بازی محبوب یعنی فیفا ۲۳ اطلاعات مفید و کاملی در اختیار شما قرار گرفت، همچنین روش‌های خرید این بازی در کنسول‌های مختلف نیز به شما معرفی شد. شما می‌توانید باتوجه‌به کنسول بازی خود بازی محبوب مورد نظرتان را توسط گیفت کارت‌ها خریداری کرده و بازی کنید. در این بخش به معرفی یکی از فروشگاه‌های معتبر در حوزه گیفت کارت می‌پردازیم، موبوگیفت یک فروشگاه اینترنتی معروف است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ تنها با فروش اپل کارت آغاز کرد. این فروشگاه بعد از ۵ سال خدمات بسیاری از جمله گیفت‌کارت‌های مارکت‌های مختلفی را به فروشگاه خود افزود.

شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن به این فروشگاه سر‌زده و محصول کاربردی خود را خریداری کنید. این سایت به دلیل تنوع خدمات و کیفیت و دقت بالایی که در ارائه خدمات از خود نشان داده، توانسته است رضایت کاربران بسیاری را به‌سوی خود جلب کند. ازاین‌رو روزبه‌روز بر تعداد مشتریان آن افزوده شده است؛ شما نیز می‌توانید بدون دغدغه و با خیالی آسوده از مشتریان این فروشگاه اینترنتی باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و استفاده از این کارت‌ها می‌توانید با گروه پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید.

منبع : راهنمای خرید فیفا ۲۳ در پلی استیشن و ایکس باکس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.