انجام میدم هم تعطیل شد

پلتفرم انجام‌میدم با انتشار اطلاعیه‌ای از تعطیلی تا پایان 1401 خبر داد

دومینوی تعطیلی کسب‌وکارهای آنلاین به «انجام‌میدم» رسید. این پلتفرم به عنوان یکی از پلتفرم‌های فریلنسری در ایران بود که سابقه فعالیت ۸ساله در اکوسیستم استارتاپی ایران داشت. پلتفرمی که فریلنسرها و تولید‌کنندگان محتوا را به مشتریان محتوا که عمدتا کسب و کارهای کوچک و آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی بودند، وصل می‌کرد و در طی این مدت توانسته بود شبکه خوبی از افراد دارای مهارت و مشتریان را ایجاد کند. اما در اطلاعیه‌ای از تعطیلی این پلتفرم تا پایان سال خبرداده و دلیل این اتفاق را هم شرایط کنونی کسب‌وکارها در فضای آنلاین اعلام کرده است.

در این اطلاعیه چنین آمده است:

این بار قرعه به نام انجام میدم افتاد

در طی سال های گذشته همواره تلاش ما این بوده که پلتفرمی را برای هموطنان مهیا کنیم که بتوانند در آن به خدمات مورد نیاز برای توسعه کسب وکار خود به شکل آسان دسترسی داشته باشند و افراد با مهارت نیز بتوانند از مهارت‌های خود کسب درآمد کنند. امکانی که البته در شرایط نرمال می‌بایست همزمان با دیگر کشورهای جهان از سال‌ها قبل در اختیار ایرانیان نیز قرار می‌گرفت. در این سال ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم. ولی همواره امیدوار بودیم که با بهبود شرایط بتوانیم با جذب سرمایه‌های مورد نیاز، آن طور که شایسته است به توسعه این پلتفرم بپردازیم.

بعد از گذشت حدود ۸ سال از اولین روزی که در تیمی کوچک ایده راه‌اندازی چنین پلتفرمی به ذهن‌مان رسید، بعد از اینکه پذیرای بیش از ۲۲۰ هزار تیم و فریلنسر و کسب‌و‌کار بودیم و به ثبت بیش از ۳۳۰هزار سفارش انجام کار کمک کردیم. حالا متاسفانه با دوچندان شدن مشکلات دیگر توان. ادامه سرمایه گذاری برای حفظ و توسعه انجام میدم را در خود نمی بینیم.

ما از نزدیک و بطور روزانه دیدیم که چطور افراد جوان می‌توانند با خلاقیت خود ارزش ایجاد کنند اما حالا تعداد سفارش های ثبت شده در ۲ ماه اخیر به کمتر از نصف تعداد عادی کاهش یافته و این به طور مستقیم نشان‌دهنده کاهش فعالیت کسب‌وکارهای کوچک و خرد و فریلنسر ها در کشور است. صمیمانه امیدواریم روزی را ببینیم که مردم و کسب‌و‌کارها بتوانند به طور عادی به ایجاد شغل و تولید ثروت برای میهن‌مان کمک کنند.

زمان بندی توقف فعالیت سایت به این ترتیب خواهد بود:

  • ثبت نام کاربران جدید از ۱۳ آبان متوقف گردیده است.
  • ثبت کاره‌های جدید از ۲۰ آبان متوقف می‌گردد.
  • ثبت سفارش های جدید از ۲۰ آذر متوقف می‌گردد.
  • ثبت درخواست برداشت بچه فوری از ۲۰دی ماه متوقف می‌گردد.
  • آخرین مهلت ثبت درخواست‌های معمولی برداشته وجه ۲۰ بهمن خواهد بود و آخرین دوره تسویه حساب ها تا پایان بهمن ماه انجام خواهد شد.
  • محتوا ها و فایل‌های آپلود شده در سایت تا ۱۰ اسفند قابل دانلود  و پشتیبان‌گیری خواهد بود. پس از آن تضمینی برای در دسترس بودن آنها وجود ندارد.
  • فعالیت بخش پشتیبانی کاربران در واحدهای مختلف نیز از تاریخ ۱۰ اسفند ماه متوقف می‌گردد.

 

از انتشار این خبر بسیار ناراحتیم اما برخود میبالیم که همه. که با همه مشکلات توانستیم در طول این ۸ سال خدمتگزار هم میهنان مان باشیم و به سهم خود گره از مشکلات مخاطبان سایت بگشاییم از اینکه در این مدت حامی و همراه ما بودید قدر دان شما ایم و برایتان بهترین ها را آرزو می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.