فینوهک تغییر مسیر داد

فینووا در خبری اعلام کرده است که مسیر رویداد فینوهک تغییر کرده است. این تصمبم براساس پایش از شرکت‌کنندگان، گرفته شده است.
فینوهک رویدادی مبتنی بر سرمایه‌گذاری و فرصتی بود تا افراد و تیم‌ها با چالش‌ها در پنج حوزه ولث‌تک (WealthTech)، اینشورتک (InsureTech)، رگ‌تک (ReqTech)، لندتک (Lend Tech) و پرداخت (Paytech) به‌ خوبی برخورد کنند.

در متن منتشر شده در وبلاگ فینووا چنین آمده است: با توجه به شرایط پیش‌آمده در جامعه، فعالیت‌های عمومی فینوهک متوقف ولی ارائه خدمات به ۵ هزار فرد شرکت‌کننده و  ۲۰ تیم تاییدشده محدود نخواهد بود.

فینوهک در نبود پاسخی روشن به چندین نوع  نیاز کاربر به پشتوانه سابقه سرمایه‌گذاری فینووا و تکنوتجارت با پیام «یک چالش بردار و با سرمایه گذار دست بده» آغاز به کار کرد. فینوهک برای توانمندسازی افراد و تیم‌ها در چهار بخش آموزش، تیم‌سازی، منتورینگ و رویداد سه روزه هکاتون طرح‌ریزی شده بود.

فینوهک به پشتوانه تشکیل اتاق فکری با برندهای مطرحی چون همراه‌کارت، فینوتک، ارتباط فردا و پلنت مرکـز نوآوری صنعت بیـمه شکل گرفت. بسیار از چالش‌ها در اتاق فکر فینوهک آدرس‌دهی شد.

پس از محدودیت‌های نفسگیر اینترنت، تلاش کردیم با بهره‌گیری از انواع شبکه‌های اجتماعی مسدود‌شده و مسدود‌نشده، فعالیت‌های عمومی را ادامه دهیم اما این مسیر به نظر ناممکن آمد. سپس با نظرسنجی آماری از ۵ هزار شرکت‌کننده رویداد فینوهک دریافتیم که تمرکز، امیدواری و شوق کارآفرینانه به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده و از آنجا که نوآوری و طرح‌ریزی کسب‌وکار به محیطی پایدار و افقی روشن نیاز دارد، به‌ناچار فعالیت‌های عمومی فینوهک را محدود کردیم.

خدمات فینوهک به ۲۰ تیم‌ پذیرفته‌شده

برگزارکنندگان فینوهک، به تلاش برای توانمندسازی افراد و تیم‌ها در سخت‌ترین شرایط پایبندیم و براساس تعهدی  که به افراد و تیم‌های شرکت‌کننده در فینوهک داشته و داریم حمایت و خدمات را محدود نخواهیم کرد.

در  ادامه برگزارکنندگان فینوهک به جای تیم‌سازی و برگزاری رویداد هکاتون، به طور مستقیم جلسات یک به یک با تیم‌ها برگزار خواهد شد. با تک‌تک ۲۰ تیم شرکت‌کننده ارتباط گرفته خواهد شد و با بررسی شرایط و آماده‌بودن آنها، مسیر ورود به مرحله پیش شتابدهی و دریافت اعتبار برای پیش‌برد کسب و کار خود گفتگو خواهد شد. اگر تیمی برای تکمیل تیم خود، نیاز به هم‌تیمی داشت براساس تخصص مورد نیاز از افراد شرکت‌کننده در فینوهک، فردی به تیم معرفی خواهد شد.

خدمات فینوهک به  ۵ هزار شرکت‌کننده

۱۸ کارگاه آموزشی با ۸۸ ساعت سرفصل‌ متنوع و کاربردی در پنج محور ولث‌تک (WealthTech)، اینشورتک (InsureTech)، رگ‌تک (RegTech)، لندتک (Lend Tech) و پرداخت (Paytech) به صورت رایگان از طریق این لینک در اختیار ۵ هزار شرکت‌کننده فینوهک و علاقمندان به فینتک قرار می‌گیرد. با توجه به عدم برگزاری رویداد حضوری تیم‌سازی، برای آشنایی با چالش‌ها و فرصت‌های ایده‌پردازی کسب‌و‌کار فینتکی، افراد می‌توانند با مراجعه به صفحه هر چالش به فایل صوتی بارگذاری‌شده گوش دهند.

علاوه بر دسترسی رایگان به کارگاه آموزشی، امکان دریافت مشاوره فردی توسط متخصصان فینووا و تکنوتجارت نیز وجود دارد تا افراد سوالات خود را در حوزه فینتک از این افراد بپرسند.

مجموعه‌های نوآوری فینووا و تکنوتجارت نیز برای افراد شرکت کننده در فینوهک تخفیف ۲۰ درصدی تا سه ماه برای گرفتن مکان در فضای کار اشتراکی  در نظر گرفته است.

متخصصان برندهای همراه کارت، فینوتک، ارتباط فردا و پلنت مرکـز نوآوری صنعت بیـمه نهایت همکاری را برای پیش‌برد فینوهک داشته‌اند که از آنها بسیار سپاسگزاریم.  آرزوی ما برگزارکنندگان فینوهک، هموار شدن مسیر ارزش‌آفرینی برای افراد و تیم‌های توانمند است و امیدواریم بتوانیم پس از این نیز به نقش‌آفرینی در این مسیر ادامه دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.