بررسی عملکرد اپلیکیشن صرافی والکس

هر اپلیکیشن با توجه به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کند بر اساس معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به عملکردش در راستای این معیارها جایگاه خاصی را از آن خود می‌کند. در ارتباط با اپلیکیشن‌های فعال در حوزه‌ی رمز ارز و فعالیت‌های اقتصادی، معیارهای مهم، امنیت، داشتن ابزارهای کارآمد، امکان انجام احراز هویت، سرعت مناسب، هم‌خوانی با سیستم عامل‌های مختلف و داشتن بخشی برای انجام اطلاع‌رسانی‌هاست. در ادامه فعالیت اپلیکیشن والکس را در ارتباط با این معیارها بررسی خواهیم کرد تا ببینیم آیا به راستی اپلیکیشن والکس همان‌طور که این برند بر آن تاکید دارد، دستیاری کارآمد برای کاربرانش هست یا خیر؟

امنیت:

ورود دو مرحله‌ای، دسترسی به کیف پول سرد، رمزنگاری اطلاعات

بر اساس این اقدامات اپلیکیشن والکس، رتبه‌ی مناسبی را از نظر امنیت کسب می‌کند. ورود دو مرحله‌ای از طریق پیامک، ایمیل و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل Google Authenticator انجام می‌شود. این سه ویژگی مهم دو کار اساسی می‌کند، جلوگیری از نفوذ و عدم دسترسی به اطلاعات در صورت نفوذ احتمالی

ابزارهای کارآمد:

بات معامله‌گر، معامله‌ی پیشرفته، خرید و فروش آنی، قیمت لحظه‌ای، API

برای بررسی این موضوع به سراغ این رفتیم که ببینیم چه مقدار از ابزارهای پلتفرم والکس بر روی اپلیکیشن نیز در دسترس است. این بررسی‌ها نشان می‌دهد که تمامی ابزارهای موجود بر روی پلتفرم بر روی اپلیکیشن نیز قابل استفاده است و با توجه به امنیت اپلیکیشن، کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین این امکانات، دسترسی به بات‌های معامله‌گر است که هم امکان ساخت و هم امکان مدیریت آنها در اپلیکیشن وجود دارد. البته اینکه سرعت و سهولت استفاده از این ابزارها بر روی اپلیکیشن چگونه است، نیاز به زمان و بررسی بیشتر دارد.

امنیت والکس

امکان انجام احراز هویت:

شروع و تکمیل احراز هویت، امکان بارگذاری عکس و یا ویدئو

احراز هویت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام‌ها برای انجام فعالیت‌های مالی‌ست و از آنجایی که برای این کار باید تصویر یا ویدئویی را آپلود کرد، امکان انجام این کار از طریق موبایل و به واسطه‌ی اپلیکیشن می‌تواند یک مزیت مهم باشد. اپلیکیشن والکس این امکان را نیز فراهم کرده و امتیاز خود را از نظر کارا بودن بالا برده‌است.

سرعت مناسب:

سرعت مناسب در طول انجام کارهای مختلف، یکی از ضرورت‌هایی است که هر اپلیکیشنی باید آن را دارا باشد. به تازگی و در آخرین به روزرسانی(تا زمان نگارش این مطلب) والکس توانسته سرعت اپلیکیشن خود را بهبود ببخشد و یک تجربه‌ی کاربری مناسب را ایجاد کند. البته روند به روزرسانی و بهبود سرعت باید یک روند دائمی باشد، به این ترتیب باید عملکرد والکس در آینده را نیز زیر نظر داشت.

هم‌خوانی با سیستم عامل‌های مختلف

نسخه‌ی اندروید، نسخه‌ی iOS

والکس برای هر دو دسته از کاربران، نسخه‌ی مناسب را ارائه داده، البته با توجه به مشکلات موجود بازار اپل برای ایراینان، برای این دسته از افراد یک نسخه‌ی وب اپلیکیشن نیز وجود دارد که به طور مستقیم از طریق وب‌سایت دانلود می‌شود. در کل می‌توان گفت که هر دو نسخه، عملکردی مناسب دارد.

اپلیکیشن والکس نسخه IOS

اخبار و اطلا‌ع‌رسانی‌ها:

نوتیفیکیشن، استوری‌های درون اپلیکیشن

اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس مهم‌ترین اتفاقات و تغییرات را از طریق نوتیفیکیشن اپ اطلاع‌رسانی می‌کند به این ترتیب کاربران به سرعت می‌توانند از موضوعات مهم مثل تغییرات شبکه، حذف یا اضافه شدن کوین، اخلال‌ها و دیگر مسائل مطلع و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین اپلیکیشن والکس امکانی به اسم استوری‌های درون اپلیکیشنی دارد که به واسطه‌ی آنها هم اخبار مهم را منتشر کرده و هم اطلاعات و آموزش‌های لازم در مورد ابزارهای مختلف را به کاربران ارائه می‌کند. در مجموع از این منظر نیز اپلیکیشن والکس عملکرد بسیار قابل قبولی تا به اینجا داشته‌است.

تا لحظه‌ی انتشار این مطلب می‌توان اپلیکیشن والکس را در رده‌ی بهترین اپلیکیشن‌های حوزه‌ی کریپتوکارنسی دانست، حال باید دید آیا والکس می‌تواند این روند رو به جلو را در آینده نیز ادامه دهد یا خیر!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.