«تبدیل به نیکی» در مرحله دوم، کمپینی محبوب در جامعه ارزهای دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با برگزاری کمپینی با عنوان «تبدیل به نیکی» با کمک کاربران توانسته است گامی در جهت کمک به نیازمندان از طریق همکاری با خیریه‌های شناخته‌شده و خوش‌نام کشور بردارد.

در هیاهو و شلوغی کمپین‌های متعدد و مختلفی که در میان صنف‌های مختلف از جمله جامعه ارزهای دیجیتال کشور برگزار می‌شود، کمپین متفاوتی در حال انجام است که در شرایط فعلی جامعه به چشم می‌آید.

هر چند جامعه معامله‌گران ارزهای دیجیتال در ایران همواره با کارهای خیر به صورت انفرادی یا گروهی عجین بوده‌اند؛ اما کمپین «تبدیل به نیکی» صرافی ارز دیجیتال تبدیل برای اختصاص راهکاری پایدار برای کمک معامله‌گران به خیریه‌های خوش‌نام و شناخته شده کشور و گرفتن دست هم‌نوعان خود کار جالبی است که بازخورد خوبی را در میان کاربران به همراه داشته است.

در این طرح کاربران با مراجعه به بخش «تبدیل به نیکی» در وب‌سایت صرافی تبدیل می‌توانند از میان خیریه‌های حاضر در این طرح، خیریه موردنظر خود را انتخاب کنند و از کیف پول تومانی یا ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول خود در صرافی تبدیل مبلغی را به کار خیر اختصاص دهند.

صرافی تبدیل نیز به‌عنوان برگزارکننده این کمپین، تمام کارمزدهای معاملات ارزهای جدید خود را به مدت یک هفته به خیریه‌های حاضر در این کمپین اهدا کرده است.

گام دوم کمپین «تبدیل به نیکی»

کاربران به شکل دیگری نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند. در گام دوم کمپین «تبدیل به نیکی»، کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود به صرافی تبدیل بخشی از کارمزدهای معاملات دوستان خود را جایزه بگیرند و درصورتی‌که علاقه‌مند باشند این مبلغ را به کار نیک و خیریه‌های موجود در این طرح اختصاص دهند.

این کمپین که در ابتدا با پیشنهاد جامعه کاربران تبدیل پایه‌ریزی شده است، از یک سو گامی برای حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی صنف معامله‌گران ارزهای دیجیتال و صرافی تبدیل است و از سوی دیگر همراهی و همگامی اقشار مختلف مردم را برای همیاری بهتر با هم نشان می‌دهد.

داده‌های مربوط به این کمپین نشان می‌دهد مشارکت کاربران در گام اول در این طرح بسیار خوب بوده است و تبدیل در گام‌های بعد به دنبال افزایش مشارکت و گسترش هرچه بیشتر این فرهنگ زیبا در میان جامعه فهیم کاربران ارزهای دیجیتال خواهد بود.

در گام اول به طور میانگین در هر ماه ۱۰۰۰ نفر از کاربران صرافی تبدیل در کمپین «تبدیل به نیکی» شرکت کرده‌اند. ماه گذشته ۱۵۰۰ نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که بیشترین کمک‌ها به خیریه «انجمن اوتیسم ایران» انجام شده است.

هدفی که تیم تبدیل از برگزاری این کمپین دنبال می‌کند، شریک‌کردن کاربران در سود اجتماعی ناشی از این طرح است. در کنار سهیم‌شدن در بهبود وضعیت اجتماعی، خواسته‌های عاطفی کاربران و مشارکت‌کنندگان نیز با این کار نیکو به خوبی برآورده می‌شود.

باتوجه‌به شناختی که از دغدغه‌های جامعه کاربران تبدیل وجود دارد انتظار می‌رود ادامه این طرح نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شود با کمک‌های بزرگ‌تر نقشی پررنگ‌تر در توانمندسازی و همراهی با جامعه‌ مددجویان ایفا کند.

صرافی تبدیل گرچه مزیت رقابتی خود را ارائه متنوع‌ترین طیف از ارزهای دیجیتال قرار داده است و با ارائه بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال مختلف در این امر توفیق بسیار خوبی داشته است، همچنان راهکارهای مختلف دیگری را نیز به عنوان مسئولیت اجتماعی خود دنبال می‌کند. از جمله این راهکارها توانمندسازی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال و تلاش برای شفافیت هر چه بیشتر در عرضه امنیت ارزهای دیجیتال را می‌توان نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.