درمانکده، ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت (نوبت گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین و …)

درمانکده، ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت (نوبت گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین و …)

با وجود طیف وسیعی از بیماری‌ها و عارضه‌هایی که این روزها می‌بینیم برای همه ما دسترسی به متخصصین و پزشکانی که کاربلد و مورد اعتماد باشند بسیار حائز اهمیت است. بخصوص پزشکانی دلسوز و مهربان که در مسیر درمان همراه بیمار هستند. اما آیا پیدا کردن پزشک خوب به همین راحتی است؟ خوشبختانه سایت درمانکده با جمع‌آوری یک پایگاه داده کامل از متخصصین مختلف در حوزه‌های متعدد توانسته لیست کاملی از پزشکان مورد اعتماد و مورد اطمینان را به همراه راه ارتباطی‌شان در اختیار کاربران قرار دهد. چه در تهران، چه در شهرها و استان‌های دیگر. به علاوه اینکه امکان مشاوره آنلاین و نوبت‌گیری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

داستان درمانکده و شروع فعالیت آن

اغلب ما انتظارهای طولانی برای نوبت گرفتن از پزشک را تجربه کرده‌ایم. از زمان انتظار در خود مطب گرفته تا مدت زمانی که طول می‌کشد به ما نوبت بدهند. خوشبختانه با وجود استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌هایی مانند درمانکده این مشکلات بیماران به حداقل می‌رسد و افراد بجای اینکه نگران زمان باشند تنها می‌توانند تمرکز و حواس خودشان را بر روی روند درمان بگذارند.

این سایت در سال ۱۳۹۲ فعالیت خودش را آغاز کرد. بهانه شروع کار این مجموعه زمانی بود که مدیر عامل مجموعه درگیر یک بیماری سخت چشمی شده بود و متوجه شد در فرآیند و زمان درمان بیماران با چه دست اندازهایی روبرو هستند و همچنین با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. به علاوه اینکه به این فکر افتاد چطور می‌تواند این مسیر را ساده‌تر و هموارتر کند. همین موضوع دلیلی برای راه‌اندازی مجموعه درمانکده شد که علاوه بر داشتن لیست کاملی از متخصصین دارای یک مجله پزشکی جامع و بروز است. بعد از گذشت ۹ سال از زمان فعالیت درمانکده این مجموعه با بیش از ۲۵۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در حال خدمت رسانی به کاربران بسیاری است.

با خدمات درمانکده بیشتر آشنا شوید

بسیاری از افراد و کاربران بر این باور هستند که خدمات این مجموعه تنها به نوبت‌دهی آنلاین محدود می‌شود. اما اینطور نیست، بلکه درمانکده طیف وسیعی از خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

مشاوره آنلاین

یکی از بهترین خدماتی که تیم درمانکده فراهم کرده مشاوره آنلاین بوده که به شکل‌های مختلفی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. از مشاوره تلفنی گرفته تا مشاوره اینترنتی. به علاوه اینکه مشاوره اینترنتی به شکل متنی، صوتی و تصویری قابل دسترس است و بیماران می‌توانند با توجه به شرایط خود هر کدام که برایشان مناسب‌تر است را انتخاب کنند.

تست کرونا

یکی دیگر از خدمات این مجموعه تست هوشمند کرونا است. تستی که به صورت آنلاین و رایگان مشخص کرده فرد به کووید-۱۹ مبتلا است یا خیر؟ البته باید دقت کنید که این تست جایگزین آزمایش PCR نیست.

بانک اطلاعاتی مراکز درمانی

اگر به دنبال بهترین و مناسب‌ترین مراکز درمانی نزدیک به خود هستید می‌توانید از بانک اطلاعاتی مراکز درمانی درمانکده کمک بگیرید. درمانکده این مجموعه‌ها را به شکل زیر دسته‌بندی کرده تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد:

  • کلینیک‌ها
  • داروخانه‌ها
  • آزمایشگاه‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • مراکز تصویربرداری

داروخانه درمانکده

یکی از خدمت‌های نسبتا جدیدی که در این سایت ارائه می‌شود داروخانه درمانکده است. در این داروخانه علاوه بر اینکه می‌توانید از کاربرد مکمل‌ها، محصولات آرایشی و محصولات بهداشتی آگاه شوید بلکه می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. این محصولات با تاریخ مصرف مناسب و با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید قبل از خرید در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در مورد یک دارو از پزشک مشاوره دریافت کنید.

مجله پزشکی بروز

مجله پزشکی درمانکده یکی از بهترین، معتبرترین و بروزترین مجله‌های پزشکی موجود بوده که هر روز مطالب مفید و مختلفی را در زمینه سلامتی و بیماری‌ها بارگذاری می‌کند. این مطالب کمک کرده تا کاربران اطلاعات عمومی خود را در زمینه بیماری، آناتومی بدن انسان و مطالب پزشکی بالا ببرند. به عنوان مثال از علائم فوری بارداری گرفته تا رژیم بدون گلوتن یا علائم بیماری آگورافوبیا و…

چه تخصص‌هایی در درمانکده در دسترس هستند؟

طیف وسیعی از تخصص‌ها در درمانکده در دسترس هستند. به عنوان مثال:

  • اولوروژی
  • روانشناسی
  • پوست و مو
  • زنان و زایمان
  • مغز و اعصاب
  • متخصص داخلی
  • غدد و متابولیسم
  • متخصص گوارش
  • گوش و حلق و بینی
  • متخصص روماتولوژی
  • و…

نحوه نوبت‌گیری آنلاین از متخصص

فرآیند نوبت‌گیری در این سایت بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. قبل از هر چیز ابتدا باید مشخص کنید که جز کدام دسته از بیماران هستید. به طور کلی ۳ حالت مختلف وجود دارد:

  1. افرادی که علائم بیماری دارند اما نمی‌دانند چه متخصصی می‌تواند به آن‌ها کمک کند. تنها کافی است تا علائم خود را در کادر جستجو سایت وارد کنید تا پزشکان مرتبط برایتان لیست شوند.
  2. علائم بیماری دارید، نام پزشک را می‌دانید اما هیچگونه راه دسترسی و ارتباطی با پزشک ندارید. در این حالت هم تنها کافی است نام پزشک را در کادر جستجو وارد کنید تا اطلاعات دقیق و راه‌های ارتباطی با پزشک مورد نظر در اختیارتان قرار بگیرد.
  3. افرادی که برای تشخیص و درمان پزشک خاصی را نمی‌شناسند. در این حالت هم تنها باید تخصص مورد نظرتان را در سایت وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان لیستی کامل از متخصصین این حوزه در اختیارتان قرار بگیرد. به عنوان مثال شما می‌توانید با وارد کردن عبارت زایمان در سایت به دکتر زنان خوب در تهران برسید.

رابط کاربری و نحوه دسترسی به سایت درمانکده به گونه‌ای است که تمامی افراد با هر سطح دانش و آگاهی می‌توانند به راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن به چیزی که می‌خواهند برسند.

چرا باید از خدمات درمانکده استفاده کنید؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که اصلا چرا باید از خدمات این مجموعه استفاده کنند؟ درمانکده توانسته با کاهش زمان نوبت‌دهی جای خود را در میان مخاطبین و کاربران پیدا کند. این مجموعه با معرفی پزشکان متعهد با توجه به میزان رضایت‌مندی بیماران، مشخص کردن زمان نوبت‌گیری، مشخص کردن مکان جغرافیایی مطب و همچنین مشخص کردن مدت زمان انتظار در مطب فرآیند نوبت‌گیری را به اندازه چشمگیری کاهش داده است. همین امر باعث شده که کاربران زیادی به سراغ این سایت بروند و برای جلوگیری از هدر رفت وقت خود از خدمات این مجموعه استفاده کنند. به علاوه اینکه بد نیست بدانید ارائه خدمات نوبت‌گیری اینترنتی و مشاوره رایگان بوده و تفاوتی بین حق ویزیت حضوری و نوبت‌گیری آنلاین وجود ندارد.

چیزی که درمانکده به دنبال آن است کاهش هدر رفت زمان بیماران و همچنین کاهش هزینه‌های نوبت‌گیری است. خوشبختانه در طی این تقریبا یک دهه فعالیت توانسته رضایت طیف وسیعی از مخاطبین را بدست بیاورد و مورد اعتماد کاربران باشد. هدف درمانکده این است که تمامی ایرانیان به بهترین خدمات درمانی و بهداشتی در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.