بهترین هتل های تبریز برای سفری به یادماندنی و به صرفه

یکی از مواردی که می‌تواند تجربه سفر شما را به یک رویای دل‌نشین تبدیل کند، انتخاب یک اقامتگاه راحت و مناسب برای سکونت در هنگام سفر است. یکی از شهرهایی که به هتل‌های زیبا و اما اقتصادی شهرت دارد، شهر تبریز است. در ادامه با چند مورد از بهترین هتل های تبریز برای تجربه اقامتی ارزان آشنا می‌شوید.

هتل بین المللی تبریز؛ از هتل های قدیمی تبریز

هتل بین المللی تبریز، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های این شهر است که به دلیل موقعیت مکانی در مرکز شهر و امکانات مناسب، گزینه‌ ایده‌آلی برای اقامت در تبریز به شمار می رود. هتل بین المللی تبریز یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره تبریز است که در مرکز این شهر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. هتل بین المللی تبریز دارای ۱۳۵ اتاق و سوئیت، رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن ورزشی و سایر امکانات رفاهی است. موقعیت مکانی هتل بین المللی تبریز بسیار مناسب است. این هتل در خیابان امام خمینی قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و حمل و نقل عمومی دارد. قیمت اتاق های هتل بین المللی تبریز بسته به نوع اتاق و فصل سفر متفاوت است؛ اما به صورت کلی با توجه به امکانات مناسب این هتل، می‌توان آن را در رده بهترین هتل های تبریز از نظر کیفیت قیمت به صرفه قرار داد.

 

امکانات هتل بین المللی تبریز شامل موارد زیر است:

  • اتاق های مجهز با امکانات رفاهی کامل
  • رستوران با غذاهای ایرانی و بین المللی
  • کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها
  • استخر روباز
  • سالن ورزشی
  • خدمات خشکشویی و اتوکشی
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ رایگان

هتل آپارتمان نوبر؛ از نوسازترین هتل ها در تبریز

هتل آپارتمان نوبر تبریز، در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد. نام این هتل از محله معروف نوبر تبریز گرفته شده است که از قدمت بالایی برخوردار است. این هتل دارای ساختمان نوساز ۴ طبقه است و با بهره‌مندی از ۱۵ واحد اقامتی، می‌تواند به عنوان یک اقامتگاه آرام و اقتصادی محسوب شود. هتل آپارتمان نوبر تبریز، امکانات و خدمات بسیاری را برای رفاه و آسایش مسافران فراهم کرده است. از نظر موقعیت مکانی نیز، این هتل امکان دسترسی آسان به برخی اثار و اماکن تاریخی و گردشگری تبریز از جمله ارگ علیشاه تبریز، آرامگاه دوکمال، مسجد پل سنگی و خانه پروین اعتصامی را فراهم می‌کند.

هتل اهراب تبریز؛ ۳ ستاره و اقتصادی

هتل سه‌ستاره اهراب در تبریز، واقع در خیابان امام خمینی، در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید. این هتل که یکی از بهترین هتل های سه ستاره تبریز است، دارای ساختمان نوساز ۵ طبقه بوده و دارای ۴۷ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. از امتیازات این هتل می‌توان به نزدیکی به خطوط مترو و اتوبوس بی‌آرتی، دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی اشاره کرد. از اماکن گردشگری نزدیک به هتل اهراب می‌توان به میدان ساعت (عمارت شهرداری)، بازار بزرگ و تاریخی تبریز، مسجد کبود، خانه استاد شهریار و پارک باغ گلستان اشاره کرد. شما می‌توانید در این هتل ۴ ستاره، در کنار خدمات مناسب از قیمت اقتصادی نسبت به سایر بهترین هتل های تبریز نیز بهره‌مند شوید.

برخی از امکانات و نکات مرتبط با هتل اهراب عبارتند از:

  • دارای رستوران با ظرفیت ۵۰ مهمان
  • پارکینگ رایگان
  • پذیرش رایگان کودکان زیر ۶ سال
  • توجه داشته باشید که این هتل از استخر برخوردار نیست

هتل سینا تبریز؛ انتخابی ایده آل و ارزان

هتل دو ستاره سینا در خیابان امام خمینی، میدان باغ گلستان تبریز واقع شده است. این هتل که ساخت آن به سال ۱۳۶۹ باز می‌گردد، در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار گرفته است. این هتل که از هتل‌های ارزان تبریز محسوب می‌شود، به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، گزینه ای مطلوب برای گردشگرانی است که به دنبال سفری با هزینه حداقلی هستند. با ۳ طبقه ساختمان و ۵۵ اتاق مجزا، هتل سینا امکانات رفاهی مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های تمیز و مرتب این هتل توانسته است توجه مهمانان را به خود جلب کرد. قیمت‌ اتاق‌های این هتل که از بهترین هتل های تبریز در رده هتل‌های اقتصادی محسوب می‌شود، بسته به نوع اتاق و ظرفیت آن متغیر خواهد بود.

هتل دریا تبریز؛ دنج و دوست داشتنی

هتل دریا تبریز که در خیابان بیست و دو بهمن این شهر قرار دارد، در رده هتل های سه ستاره قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از بهترین هتل های تبریز برای سفر ارزان به شمار می‌آید. هتل دریا در سال ۱۳۵۸ افتتاح شد و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۹ صورت گرفت. این هتل دارای ۶ طبقه و ۱۰۴ اتاق با امکانات مناسب است و دارای دسترسی آسان به مراکز خرید مانند بازار بزرگ تبریز و اماکن دیدنی و تاریخی مانند خانه مشروطه و مقبره الشعرا است. پرسنل مجرب و امکانات رفاهی مناسب هتل دریا، اقامتی لذت بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل دارای استخر بزرگ، سالن فوتسال و سالن بدنسازی برای ورزش دوستان است که آن را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند.

با وجود سه ستاره بودن، اما این هتل امکانات متعددی را به شما ارائه می‌دهد:

  • جکوزی رایگان
  • روم سرویس
  • استخر رایگان
  • لباسشویی
  • تاکسی سرویس

هتل آپارتمان بهبود تبریز؛ آرامش و رفاه

گزینه مناسبی برای شما است. هتل آپارتمان بهبود تبریز یک هتل آپارتمان سه ستاره است که در خیابان ارتش جنوبی، نزدیک ورزشگاه تختی قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و دارای ۲۴ اتاق و سوئیت است. هتل آپارتمان بهبود تبریز اقامتی با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمتی مطلوب ارائه می‌دهد. سوئیت‌های بزرگ ۷۵ متری و دوخوابه این هتل دارای آشپزخانه با امکانات پخت و پز، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی جداگانه در حمام است که به مهمانان احساس آرامش و راحتی خانه را منتقل می‌کند. تمامی سوئیت‌های این هتل آپارتمان دوخوابه و ۴ تخته هستند و این امکان را فراهم می‌کند که خانواده‌های ۲ و ۳ نفره و حتی مسافرین تنها، از راحتی یک سوئیت بزرگ ۴ تخته با قیمت مناسبی بهره‌مند شوند.

هتل آپارتمان آزادی؛ نزدیک جاهای دیدنی تبریز

هتل ۴ ستاره آزادی تبریز یکی از هتل‌های جدید و معروف در شهر تبریز است که در سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای ۴ طبقه بنا و ۴۳ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. از مزایای مختلف این هتل می‌توان به فاصله کم آن تا مناطق دیدنی تبریز نظیر موزه آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود و بازار جهانی تبریز اشاره کرد. هم‌چنین قرارگیری این هتل در مسیر اتوبوس BRT امکان دسترسی آسان به تمام نقاط تبریز را فراهم کرده است. با توجه به قیمت مناسب این هتل، می‌توان آن ار در رده بهترین هتل های تبریز برای یک سفر اقتصادی به شمار آورد.

سخن پایانی

شهر تبریز، به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی متنوع و امکانات مختلف، همواره انتخابی محبوب برای گردشگران بوده است. انتخاب یک اقامتگاه آرام و مجهز برای سکونت در سفر موضوع مهمی است؛ اما قیمت رزرو هتل نیز یکی از معیارهایی است که باید به آن توجه داشت. اگر شما نیز به دنبال رزرو هتل ارزان در تبریز هستید، می‌توانید همین حالا به سایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.