به کمپین مسئولیم بپیوندیم
سلسله نشستهای مسئولیم در حال برگزارشدن است
بهدنبال اتفاقات اخیر که منجر به قطعشدن اینترنت شد، خسارات جبرانناپذیری به کسبوکارهای آنلاین وارد شد و فضای ناامیدی، اکوسیستم را فراگرفت.استارتاپها و کسبوکارهای آنلاین که هر روز با مشکلات متعددی دستوپنجه نرم میکنند حال باید راهی برای جبران این خسارتها پیدا کنند در همین راستا شرکت زرینپال با حمایت اتاق بازرگانی سلسله نشستهای میزگرد مسئولیم را برگزار کرد. این نشستها طی سه روز با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی و اعضای اتاق بازرگانی و صاحبان کسبوکار برگزار میشود.
مصطفی امیری، مدیرعامل زرینپال در رابطه با این کمپین گفت: «یکی از ارزشهای سازمانی زرینپال، کنار همبودن و ایجاد روابط پایدار و بلندمدت با پذیرندگان و شرکای تجاری خود است و یلدا بهانهای است که مانند هر سال، دقایقی بیشتر کنار هم بودنمان را جشن بگیریم و ما امسال تصمیم گرفتهایم تا کنار هم بودنمان را کمی مسئولانهتر تجربه کنیم.
با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در فضای تجارت الکترونیکی کشور نظیر قطع سراسری اینترنت، همچنین ساختار تصمیمگیریهای اخیر که طی هفتههای گذشته بدون توجه به تبعات آن برای کسبوکارهای این حوزه در حال عملیاتیشدن هستند، از جمله آنها میتوان رمز دوم پویا، محدودیت سقف برداشت از حساب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، رتبهبندی نماد الکترونیک و… پرسشهای بیپاسخ بسیاری در ذهن صاحبان کسبوکارهای آنلاین بهوجود آورده است. ایجاد محدودیتهای بسیار از سوی نهادهای ناظر و تصمیمگیر که بیشتر به حذف صورتمسئله شبیه است و حرکت به سمت فضای White List بهجای نگرش Black List که اساسا پیش از این برای برخورد با متخلفان مرسوم بوده، منجر به ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان خواهد شد.»
او در ادامه افزود: «لذا با توجه به مسئولیتهای اجتماعی برند زرینپال و تعهدی که برای حمایت از کسبوکارها در خود احساس میکند، اقدام به برگزاری کمپین مسئولیم کرده است.
ما در کمپین مسئولیم سعی کردهایم تا در راستای ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری با آماده کردن فضای گفتمان میان صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و فعالان حوزه تجارت الکترونیک بخشی از دغدغههای آن ها را مطرح و از طریق رسانهها مطالبه گری را آغاز کنیم. در بخشی دیگر این کمپین سعی کردهایم با تهیه و تولید محتوای ویدیویی ایجاد حس مسئولیت پذیری و حس امید برای ماندن در مسیر توسعه کسب و کار را دنبال کنیم.
زرینپال دریافته است که آموزش همواره نقش مهمی در توسعه کسبوکار و افزایش فروش پذیرندگان داشته، لذا خود را ملزم میداند مثل همیشه کنار کسبوکارها و پذیرندگان خود باشد و با تولید و آماده کردن محتوای آموزشی، مسئولیت خود را به بهانه یلدا انجام دهد.»
او در پایان از همه تلاشگران حوزه تجارت الکترونیک دعوت میکند تا به کمپین مسئولیم بپیوندند.