آمار و ارقام بزرگترین استارتاپ اجتماعی ایران اعلام شد

۴۸ هزار غرفه‌دار در استارتاپ باسلام

نشست خبری استارتاپ باسلام برگزار شد. مدیران استارت‌آپ «باسلام»، بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی، در این نشست خبری تاکید کردند این کسب و کار تصمیم دارد بیش از گذشته روی هوشمندسازی پلتفرم خود و ایجاد یک تجربه کاربری منحصربه‌ فرد برای جامعه کاربرانش تمرکز کند. مدیران این استارت‌آپ فعال در حوزه بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی در یک نشست خبری گفتند که در ۴ سال فعالیت خود میزبان ۴۸ هزار غرفه بوده‌اند که این غرفه‌ها ۴۲۰ هزار محصول عرضه کرده‌اند.

محمدرضا آقایا، مدیرعامل این استارت آپ در نشست خبری خود اعلام کرد که از سال گذشته تاکنون با ایجاد امکانات گوناگون «باسلام» را به بازار اجتماعی (social marketplace)  تبدیل کردند تا مشتری و غرفه‌دار به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آنطور که  آقایا اظهار می‌کند از حالا به بعد تیم « باسلام» روی هوشمندکردن این پلتفرم متمرکز شده تا مشتری تجربه کاربری خوبی داشته باشد و غرفه‌دار به شیوه بهتر به مشتری معرفی شود.

او در ادامه به ارائه آمار و ارقام پرداخت و بیان کرد: «هم‌اکنون ۴۲۰ هزار محصول از ۴۸ هزار غرفه در باسلام موجود است. در ۳۰ روز گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار گفت‌وگو بین افرادی که در باسلام فعالیت می‌کنند، انجام شده است. در همین ۳۰ روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۲۶ هزار بار جست‌وجو در باسلام رخ داده است. فروش این روزها معادل فروش کل شهریور ماه سال گذشته است.»

براساس گفته‌های آقایا «باسلام» در این سال‌ها به بازار اجتماعی (social marketplace) تبدیل شده است. در این مورد موسس «باسلام» گفت: «به تازگی هم ویدیو را راه‌اندازی کردیم. غرفه‌داران از محصولات خود ویدیو تهیه و در باسلام منتشر می‌کنند و غرفه‌داران خیلی خوب از این امکان استفاده کردند.»

 

در ادامه نشست سجاد عساکره، معاون عملیات «باسلام» به گذشته این پلتفرم اشاره و بیان کرد: «پیش از ایجاد غرفه در «باسلام» ما شهر به شهر می‌رفتیم و کسب و‌کارها را به پلتفرم خود دعوت می‌کردیم تا اینکه آرام آرام کسب و کارها در باسلام مستقر شدند. سال گذشته ۴ هزار کسب‌وکار در باسلام فعالیت می‌کردند و امروز ۴۸ هزار کسب‌وکار داریم. این غرفه‌ها ۴۲۰ محصول منحصر به فرد عرضه می‌کنند. این غرفه‌داران از ۹۳۲ نقطه جغرافیایی هستند و از هزار و ۲۴ نقطه کشور برای خود مشتری جذب می‌کنند این توزیع‌شدگی کسب‌وکارها را نشان می‌دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.