ابدی کردن لحظه نیکوکاری با کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار مومنت

کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار با هدف حمایت از کودکان بیمار و کم برخوردار آغاز شد

کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار با هدف حمایت از کودکان بیمار و کم برخوردار آغاز می‌شود. ابدی کردن لحظه های نیکوکاری افراد و سازمان ها همزمان با آغاز کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار امکان پذیر شده است.  مومنت یک پلتفرم با استفاده از فناوری بلاکچین است که با برگزاری کمپین‌های متنوع با همکاری سازمان‌های غیرانتفاعی مختلف، اقدام به ثبت لحظه های اثر کمک افراد می‌کند و این لحظه ها را در قالب تصویر و فیلم به شکل توکن غیرمثلی (NFT) در اختیار خالقان آن‌ها قرار می‌دهد تا مالک معنوی همیشگی آن‌ها باشند. علاوه بر این با توجه به ویژگی NFT ها امکان خرید و فروش لحظه ها در پلتفرم مومنت وجود دارد که عواید حاصل از آن مجددا صرف کمپین های خیرخواهانه خواهد شد.

سوگل ثابت‌فر، مدیرعامل پلتفرم مومنت درباره کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار اینگونه توضیح می دهد: در کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار ما از عموم افراد به ویژه علاقه مندان به امور نیکوکاری و فعالیت های داوطلبانه دعوت می کنیم تا با ثبت لحظه و روایت داستان آن لحظه از اقدامات خیرخواهانه خود ( در حوزه فعالیت داوطلبانه، توجه به محیط زیست، حمایت از افراد کم برخوردار، ایجاد حس خوب در دیگران و …) در پلتفرم مومنت علاوه بر ایجاد یک میراث ماندگار از فرهنگ نیکوکاری جامعه امروز برای آیندگان، زمینه لازم برای حمایت از کودکان بیمار و کم برخوردار را نیز فراهم نمایند. لحظه های ثبت شده در این کمپین به فروش گذاشته می شوند و افراد و سازمان ها در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند این لحظه ها را خریداری نموده و چرخه نیکوکاری را ادامه دهند. عواید حاصل از این کمپین با همکاری دو موسسه خیریه بنیاد غیردولتی سپاس لحظه حال و موسسه مردم نهاد نوید همیاری صرف هزینه های درمانی، دارویی، بهداشتی و مراقبتی کودکان بیمار و کم برخوردار خواهد شد. در پایان کمپین نیز تصویر اثر کمک به این کودکان در قالب NFT به خریداران انتقال داده می شود.

ثابت‌فر در ادامه درباره مومنت نیز گفت: مومنت پلتفرمی است که سعی دارد با ثبت لحظات نیکوکاری نه‌تنها اعتماد را به رابطه خیر و خیریه برگرداند، بلکه به افراد نیکوکار پاداشی مادام‌العمر از لحظه اتفاق‌افتادن کمک و کار نیک‌شان بدهد تا بتوانند شاهد اثر کار خیرخواهانه خود باشند.. مومنت این کار را با تبدیل لحظه اثر کمک افراد خیر به NFT انجام می‌دهد و آن لحظه را برای این افراد ابدی می‌کند.

کمپین ۶ هزار لحظه ماندگار از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده و ثبت لحظه ها تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. برای مشارکت در این کمپین همین حالا از طریق این لینک میتوانید اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.