هوش تجاری در رامک

نگاهی به تجربه استفاده از نرم‌افزار کلیک‌ویو در شرکت فرآورده های لبنی رامک

این روزها بیش از هر دوره دیگری صنایع مختلف در حال روی آوردن به رویکردها و مسیرهای نوآورانه برای توسعه کیفیت خدمات و ورود به بازارهای تازه هستند. صنایع غذایی یکی از این حوزه‌هاست که در سال‌های اخیر و به‌ویژه‌ با فشرده شدن رقابت در این صنعت مهم کشور؛ تلاش‌های زیادی را برای تزریق نوآوری‌های روز دنیا به فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود در پیش گرفته‌ است.

شرکت فرآورده های لبنی رامک به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده صنعت غذایی از پیشگامان استفاده از نوآوری‌های سازمانی در کشور بوده و همواره تلاش داشته با به‌روز نگه داشتن فرآیندهای مختلف تولید و توزیع محصولات خود، تجربه تازه‌ و خوشایندی را برای مشتریان خود رقم بزند.

از طرف دیگر استفاده از فناوری‌های روز همچون داشبوردهای مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو، راهکاری است که به مدیران و سیاست‌گذاران آن‌ها کمک می‌کند به منظور رسیدن به اهداف موردنظر خود، ابزارهای متنوع‌تری در اختیار داشته باشند و با پیاده‌سازی این نوآوری‌ها، بخش‌های مختلف سازمان خود را متحول کنند.

چرا هوش تجاری؟

از سوی دیگر سازمان‌ها برای حفظ موقعیت رقابتی خود، ناگزیرند با تکیه بر اطلاعات دقیق و تحلیل‌های کارشناسی چندبعدی پیش روند و چنین ضرورت، نیاز سازمان‌ها و مدیران آن‌ها را به توسعه داشبوردهای مدیریتی دو چندان می‌کند.

هوش تجاری یا Intelligence Bussiness یکی از مباحث و روش‌های توسعه سازمان و تحلیل عملکرد آن است که به مدیران سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا با بررسی دقیق شرایط و عملکرد سازمان در کلیه بخش‌های تحت نظارت خود، سریع‌ترین و دقیق‌ترین تصمیم‌ها را در جهت افزایش میزان بهره‌وری سازمان اتخاذ کنند.

چرا کلیک‌ویو؟

یکی از ابزارهای هوش تجاری هم داشبوردهای مدیریتی است که با تحلیل و آنالیز اطلاعات و ارائه گزارش‌‌های جامع و متنوع در قالب نمودارها، چارت‌ها، جداول و … نقش بسیار مهمی در بهبود مدیریت عملکرد سازمان‌ها و فرآیند تصمیم گیری و برنامه‌ریزی دارد.

مدیران با استفاد از داشبوردهای مدیریتی می‌توانند به اطلاعات دقیق، صحیح و به‌هنگام دسترسی داشته و بهترین تصمیم را در بهترین زمان بگیرند.

پیاده‌سازی نرم‌افزار کلیک‌ویو در شرکت رامک با توجه به چنین ضرورت‌هایی و با هدف بهره گرفتن از هوش تجاری در این برند بزرگ فرآورده های لبنی کشور، صورت گرفته است.

یک برنامه گام‌به‌گام و مبتنی بر همراهی بخش‌های مختلف این شرکت که در نهایت تا حد زیادی سرعت و دقت در گزارش‌های این شرکت را افزایش داد و بهره‌وری زیادی در بخش‌های مختلف رامک ایجاد کرد.

بانک‌های اطلاعاتی و تجربه خوشایند مشتریان

استفاده از پتانسیل‌های هوش مصنوعی و داشبورد‌های مبتنی بر کلیک‌ویو به همکاران مختلف رامک کمک کرده تا در بخش‌های مختلف از جمله در گزارش‌های مرتبط با فروش به تفکیک شعبه، مشتریان بدون مسیر، مسیرهای شعب، مسیرهای هیبرید، سهم بازار، نقاط فروش، دوره وصول به تفکیک شعبه، داشبورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داشبورد B2B، تعداد مشتری به تفکیک شعب، پوشش به تفکیک شعب، گزارش ROI به تفکیک شعب، تکرار خرید و … به داده‌ها و بانک‌های اطلاعاتی منسجم، موثق و کاربردی در رامک منجر شده است.

رامک در تلاش است تا با استفاده بیشتر از نوآوری و فناوری‌های روز، علاوه بر افزایش سهم بازار در حوزه‌های مختلف فعالیت خود، در جهت بهبود تجربه خرید مشتریان خود مسیرها و افق‌های تازه‌ را باز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.