مزبار: از دیجی‌کالا سرمایه نگرفته‌ایم

توضیح مزبار درباره ورود این استارتاپ به بازارگاه دیجی‌کالا برای فروش فینگرفود

مزبار که یک استارتاپ در حوزه تهیه و ارسال فینگرفود و اقلام مهمانی‌هاست در واکنش به خبری که درباره سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا روی این کسب‌وکار اینترنتی منتشر شده اعلام کرده همکاری با دیجی‌کالا صرفا در قالب فروشنده است و هیچ‌گونه همکاری دیگری از جمله بحث سرمایه‌گذاری میان این دو کسب‌وکار انجام نشده است.

امروز خبری در برخی رسانه‌ها با عنوان «ورود دیجی‌کالا به بازار فینگرفود: گمانه‌زنی درباره سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا روی مزبار» منتشر شده بود که در این خبر با اشاره به شروع فعالیت مزبار روی بازارگاه دیجی‌کالا عنوان شده بود این همکاری احتمالا در قالب یک سرمایه‌گذاری بوده است.

ایمان ضیایی، بنیان‌گذار این استارتاپ ضمن تایید شروع فعالیت مزبار به عنوان بازارگاه مزه و فینگرفود در دیجی‌کالا، گفت: «علیرغم تک‌فروشنده بودن در بخش فینگرفود این سامانه و برخی سامانه‌های دیگر، درحال حاضر صرفا در قالب فروشنده با دیجی‌کالا همکاری می‌کنیم.»

پیشنهادهایی برای سرمایه‌گذاری داشته‌ایم اما نه از دیجی‌کالا

ضیایی با رد خبر سرمایه‌پذیری مزبار تاکید کرد مزبار از زمان شروع فعالیت خود به مدت ۲.۵ سال تنها بر پایه سرمایه‌گذاری شخصی فعالیت کرده و سپس با جذب سرمایه در دوران همه‌گیری کرونا توانسته در قالب مارکت‌پلیس حوزه پذیرایی فعالیت خود را ادامه و گسترش دهد. بنیان‌گذار مزبار همچنین گفت همکاری با دیجی‌کالا ادامه همکار‌ی این استارتاپ با پلتفرم‌ها و بازارگاهای بزرگ اینترنتی است که قبلا هم انجام شده است.

ضیایی تاکید کرد البته رد گمانه‌زنی‌ها درباره سرمایه‌پذیری جدید مزبار به معنای این نیست که ما چنین برنامه‌ای را در دستور کار کسب‌وکار خود نداریم بلکه صرفا تاکید می‌کنیم در این فاز و در همکاری با دیجی‌کالا بحث سرمایه‌گذاری مطرح نبوده است هرچند پیشنهاد‌هایی برای راند دوم سرمایه‌گذاری از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بین‌المللی داشته‌ایم. او تاکید کرد از همکاری با برندهای بزرگ اینترنتی کشور به اشکال مختلف استقبال خواهند کرد و بخشی از استراتژی توسعه مزبار استفاده از ظرفیت‌های این برندهای شناخته‌شده کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.