آرشیو اخباراخبار و گزارش هااستارتاپ های ایران و جهاناسلاید اصلیتجارت الکترونیک ایرانسلامت

۶ استارتاپ تجهیزات پزشکی که دنبال جذب سرمایه هستند

استارتاپ تجهیزات پزشکی

از ۸۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان اندازه سرمایه موردنیاز استارتاپ‌ها بود

رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی، با حضور ۶ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۵۹ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم و سامانه آپارات، بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند.

استارتاپ تجهیزات پزشکی دنت آنلاین

اولین تیم ارائه دهنده در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی، «دنت آنلاین» بود. این استارتاپ محصول خود را فروش آنلاین و تخصصی تجهیزات دندانپزشکی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ ۵ میلیارد تومان در ازای ۴۰ درصد سهام اعلام شد. محل مصرف این سرمایه برای توسعه کسب‌وکار، منابع انسانی، تبلیغات، تامین و انبار کالا و هزینه‌های ثابت و پرسنلی است. ویژگی منحصربه‌فرد این طرح، دسترسی آسان، ایجاد اعتماد برای همه دندان پزشکان کشور برای خرید محصول، رتبه بندی مناسب و سئو و محتوای قوی سایت است.

استارتاپ تجهیزات پزشکی اسپو

اسپو دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود. این استارتاپ محصول خود را گجت ارزیابی باروری مردان معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱ میلیارد تومان در ازای ۳۰ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و منابع انسانی است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، ارائه مشاوره‌هایی در جهت بهداشت روانی، خودمراقبتی و و تغذیه‌ افراد است.

استارتاپ تجهیزات پزشکی ایلیثیا

استارت‌آپ ایلیثیا سومین طرحی بود که محصول خود را گجت و پلتفرم هوشمند پایش سلامت مادر و جنین معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ، ۸۵۰ میلیون تومان در ازای ۱۵ درصد سهام، برای بازاریابی، نیروی انسانی و توسعه محصول است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، بررسی ضربان قلب جنین و اعلام هشدار در مواقع احتمال بروز خطر است.

استارتاپ تجهیزات پزشکی ماسک سورین

چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی استارت‌آپ ماسک سورین بود که در این رویداد بود که محصول خود را، تولید ماسک‌های ایمن، فیلتردار و شفاف معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ ۱.۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه کسب و‌کار، منابع انسانی و تبلیغات است. ویژگی منحصر به فرد این محصول، شفافیت و ضدبخار (آنتی فاگینگ) بودن ماسک و همچنین سازگاری با محیط زیست است.

استارتاپ تجهیزات پزشکی گامینو

گامینو پنجمین طرح ارائه شده این رویداد بود که محصول خود را وسیله کمک حرکتی به کودکان دارای اختلال حرکتی، معرفی کرد. ویژگی منحصربه‌فرد این استارتاپ، ارائه خدمات درمانی، بهبود شرایط جسمی و روانی، افزایش مشارکت کودکان است.

مزایا استفاده از گامینو سهولت استفاده برای خانواده‌ها با هر میزان تحصیلاتی، انجام تمرینات توانبخشی در منزل و برگزاری کارگاه‌ها و وبینار‌های تخصصی و مشاوره کارشناس توانبخشی است.

سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ، ۱.۵ میلیارد تومان در ازای ۱۵ درصد برای سرمایه‌گذاران خام و ۳۰-۳۵ درصد برای سرمایه‌گذارانی که به صورت همکار وارد این طرح می‌شوند. این سرمایه برای توسعه و رشد مجموعه (تنوع محصولات و ارائه خدمات) است.

استارت‌آپ تجهیزات پزشکی ساخت کانولا‌های پزشکی

استارت‌آپ ساخت کانولا‌های پزشکی آخرین تیم ارائه دهنده در این رویداد بود. طرح اصلی این استارتاپ شکل دهی لوله‌ها و مفتول‌های فلزی ( خم کردن، شکل دهی دهانه، جوش دادن، سوراخ کاری دقیق، الکتروپولیش داخل و خارج و…) برای ساخت کانولاهای تخصصی پزشکی است. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی، منابع انسانی و تکمیل فناوری‌ها و ایجاد پایه برای طرح محصول تمام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید