اسنپ در سال کرونا ۳۱ درصد به کاربرانش اضافه کرده!

گزارش سالانه اسنپ منتشر شده و ما مهم‌ترین عددهای آن را سوا کرده‌ایم

اسنپ گزارش یکپارچه همه بیزنس‌های مختلفش را که مربوط به سال ۹۹ است منتشر کرده. اسنپ را می‌توان بزرگترین کسب‌وکار استارتاپی و آنلاین کشور دانست. این دیتاها از این منظر دارای اهمیت هستند که ببینیم اوبر ایران و بیزنس‌های اقماری‌اش چه حجم بازار و چه عدد و رقم‌هایی دارند. موضوعی که کمک خواهد کرد فهم درست‌تری از کلیت این فضا از جمله اکوسیستم استارتاپی داشته باشیم.

اما مهم‌ترین داده‌های اعلام‌شده در این گزارش:
اسنپ گفته ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ کاربر دارد
اسنپ گفته ۹ میلیون و ۵۱۱ هزار کابر تازه در سال ۹۹ جذب کرده
به عبارتی اسنپ در سال ۹۹ توانسته رشد ۳۷ درصدی در تعداد کاربرانش داشته باشد! یک رشد عجیب برای سالی که بسیاری از کسب و کارها تعطیل یا نیمه تعطیل شدند.
اسنپ ۱۷۵۵ کارمند دارد
اسنپ خودرو ۲میلیون و ۴ هزار و اسنپ باکس ۱۶۵ هزار راننده ثبت‌نام شده دارند. البته اسنپ نگفته تعداد راننده‌های غیرفعالش چقدر هستند
رکورد تعداد سفر روزانه سرویس ماشین در اسنپ هم متعلق به اسنفد بوده با ۲ میلیون ۳۲۰ هزار سفر در یک روز
بخش پزشکی هم مهم‌ترین حوزه ای بوده که در سال گذشته اسنپ در آن چند محصول تازه راه انداخته
از دیتاهای فان یا همان جذاب اسنپ هم یکی اینکه ایرانی‌ها بیشترین خوراکی‌ای که از اسنپ در سال ۹۹ سفارش داده‌اند سیب‌زمینی بوده. ۲۵۰ تن! شاید خیلی عجیب هم نباشد چون در هر صورت سیب‌زمینی از جنگ جهانی اول به این سو به عنوان غذای محبوب آدمیزاد در زمانه بحران شناخته شده. ارزان و مقوی و شکم‌پرکن.

توضیح آی‌چیزها: این داده‌ها توسط مرجع سومی تایید نشده‌اند و گزارش اعلامی از سوی خود اسنپ هستند. مانند همه گزارش‌های بیزنسی ما مستقلا نمی‌توانیم صحت آن‌ها را تایید کنیم اما رویکرد ما در این موارد اعتماد به گزارش‌های بیزنس‌هاست مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.